خدمت در لباس ناجا توفیق الهی است - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : سه شنبه, ۱۷ مهر , ۱۴۰۳
6
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی گیلان:

خدمت در لباس ناجا توفیق الهی است

  • کد خبر : 23627
  • ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹
خدمت در لباس ناجا توفیق الهی است
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان، خدمت در لباس ناجا را توفیقی الهی عنوان کرد، و گفت: احترام به مراجعان در یگان‌های انتظامی امری واجب و ضروری است.

به گزارش گیل نویس، سرهنگ «حسین محمدپور» امروز (یکشنبه، ۱۴ شهریور) در گفت‌وگو با خبرنگاران، که در حاشیه مراسم اعزام پذیرفته‌شدگان مقطع درجه‌داری به مراکز آموزش انجام شد، پلیس را به عنوان محوری‌ترین نهاد در برقراری امنیت و آسایش خاطر مردم قلمداد کرد و اظهار داشت: تلاش نیروی انتظامی بر این است تا نظم و امنیت را در جامعه برقرار کند و به همین دلیل نقش پلیس در ارتقاء امنیت عمومی نقشی کلیدی و حساس به شمار می‌آید.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان گیلان رعایت سلسله مراتب، احترام به مافوق و توجه دقیق به دستورات را نشانه ادب و شخصیت کارکنان در محل خدمتی عنوان و بر تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی تاکید کرد و افزود: احترام به مراجعان در یگان‌های انتظامی امری واجب و ضروری است.

وی با بیان اینکه آموزش مدون و مستمر گامی مثبت در ارتقاء توانمندی افسران و درجه داران است اذعان داشت: لازمه موفقیت در انجام مأموریت‌ها، وجود نیروهای کارآمد، کاردان و آموزش دیده است.

سرهنگ محمدپور خدمت در لباس ناجا را مقدس قلمداد کرد و ابراز داشت: خدمت به مردم و تامین نظم و امنیت جامعه توفیقی است که خداوند متعال به کارکنان نیروی انتظامی اعطاء کرده است و ما باید قدردان این توفیق الهی باشیم.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان گیلان سن استخدام برای داوطلبان مقطع درجه‌داری را ۱۸ تا ۲۵ سال اعلام کرد و افزود: حداقل معدل مدرک تحصیلی داوطلبان استخدام مقطع درجه‌داری ۱۴ و حداقل قد داوطلبان ۱۷۰ سانتی‌متر و مقدار وزن متناسب با قد داوطلب است.

وی از حذف کنکور برای مقطع افسری خبر داد، و گفت: داوطلبان برای تحصیل در دانشگاه علوم انتظامی امین در صورت قبولی در آزمون این دانشگاه می‌توانند در مقطع افسری در دانشگاه علوم انتظامی امین تحصیل کنند.
سرهنگ محمد پور تصریح کرد: تاکنون ۴۰ درصد از ظرفیت ابلاغی ناجا برای جذب داوطلبان در نیروی انتظامی در فرماندهی انتظامی استان گیلان مورد استفاده قرار گرفته است.

وی در پایان با اشاره به اعزام ۱۱۰ نفر از پذیرفته‌شدگان مقطع درجه‌داری به مراکز آموزش تصریح کرد: علاقه‌مندان برای خدمت در ناجا می‌توانند به مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان گیلان و یا پایگاه اینترنتی www.gozinesh.police.ir مراجعه و در صورت ابهام با شماره تلفن ۰۱۳-۲۱۸۲۲۱۰۳-۴ تماس حاصل کنند.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=23627

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها