به گزارش گیل نویس، «حسین اکبر» امروز (پنجشنبه، ۱۱ شهریور) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در مرداد ماه ۱۴۰۰ از طریق درگاه های غیرحضوری شامل نرم افزار موبایلی، سایت، سامانه تلفنی و دفاتر پیشخوان دولت مجموعاً ۸۸۲ هزار و ۵۸۳ خدمت به مشترکین گاز در گیلان ارائه شده است.
مدیرعامل شرکت گاز گیلان با بیان این خبر اظهار داشت: بیشترین خدمات دریافت شده مربوط به نمایش قبض با بیش از ۲۳۸ هزار مورد و پس از آن پرداخت بدهی با ۱۷۴ هزار مورد می باشد.
وی در ادامه با بیان اینکه بیش از ۴۶ درصد از خدمات ارائه شده در مرداد ماه امسال یعنی بیش از ۴۱۲ هزار خدمت از طریق نرم افزار موبایلی این شرکت ارائه شده است، گفت: با اطلاع رسانی گسترده درخصوص استفاده از درگاه های غیرحضوری، هم اکنون شاهد افزایش تعداد کاربران اپلیکیشن گاز در استان هستیم و البته باید تلاش کنیم تا در آینده همه مشترکین و متقاضیان گاز به خوبی از این نرم افزار استفاده کنند.
اکبر همچنین درخصوص ارائه خدمات از سایر درگاه های غیرحضوری شرکت گاز گفت: در مردادماه امسال، ۲۶۲ هزار خدمت از طریق دفاتر پیشخوان، ۱۹۳ هزار خدمت از طریق سایت شرکت گاز استان گیلان و بیش از ۱۵ هزار خدمت از طریق تلفن گویای ۳۴۱۴ به مردم ارائه شده است.
مدیرعامل شرکت گاز گیلان در پایان با اشاره به وضعیت نامناسب کرونا در استان از همه مشترکین و متقاضیان گاز طبیعی درخواست کرد تا کلیه خدمات مورد نیاز خود را از درگاه های غیرحضوری دریافت کرده و برای حفظ سلامتی خود و اطرافیان حتی المقدور از مراجعه به ادارات گاز خودداری نمایند.
پایان پیام/