کاهش بستری های روزانه کرونایی در گیلان/ ۱۹۰ نفر در وضعیت بدحال هستند - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
8
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

کاهش بستری های روزانه کرونایی در گیلان/ ۱۹۰ نفر در وضعیت بدحال هستند

  • کد خبر : 23406
  • ۰۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹
کاهش بستری های روزانه کرونایی در گیلان/ ۱۹۰ نفر در وضعیت بدحال هستند
معاون علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه در مقایسه با روزهای گذشته شاهد روند کاهش در مجموع بستری‌های کرونایی هستیم، گفت: 190 نفر در وضعیت بد حال بوده که 16 نفر آنها شبانه روز گذشته به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شدند.

به گزارش گیل نویس، «آبتین حیدرزاده» امروز(دوشنبه، ۸ شهریور) در گفتگو با خبرنگاران، با تشریح آخرین آمارهای کرونایی در استان گیلان، اظهار کرد: در مقایسه با روزهای گذشته شاهد روند کاهش در مجموع بستری‌های کرونایی هستیم.

وی با بیان اینکه هم اکنون هزار و ۵۷۳ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند، گفت: تعداد پذیرش و بستری‌های روزانه با وجود کاهش همچنان بالا است.

معاون علوم پزشکی گیلان با اشاره به بستری ۲۶۸ بیمار کرونایی جدید در مراکز درمانی استان، افزود: ۱۹۰ در وضعیت بد حال بوده که ۱۶ نفر آنها شبانه روز گذشته به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شدند.

حیدرزاده ادامه داد: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، پرهیز از حضور در تجمعات و دورهمی ها، رعایت فاصله اجتماعی هم چنان بهترین راه برای  پیشگیری از ابتلاء و انتشار ویروس کرونا است.

وی در ادامه با بیان اینکه کاهش بیماران نباید شهروندان را نسبت به خطر کرونا بی تفاوت کند، تأکید کرد: کرونا در استان گیلان همچنان فعال است و آمار بستری‌های روزانه از این موضوع حکایت می‌کند.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=23406

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها