مصرف بیش از ۴۷۰ میلیون مترمکعب گاز در گیلان - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
2
مدیرعامل شرکت گاز گیلان اعلام کرد؛

مصرف بیش از ۴۷۰ میلیون مترمکعب گاز در گیلان

  • کد خبر : 23232
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۷
مصرف بیش از ۴۷۰ میلیون مترمکعب گاز در گیلان
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: مشترکین گیلانی گاز در حوزه های مختلف مصرف در تیرماه امسال مجموعا 472 میلیون مترمکعب گاز مصرف کرده اند.

به گزارش گیل نویس، «حسین اکبر» امروز (۳۱ مرداد) در جمع خبرنگاران از مصرف ۴۷۲ میلیون مترمکعب گاز توسط مشترکین گیلانی در تیر ماه امسال خبر داد و اظهار کرد: این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود ۲۰ میلیون مترمکعب کاهش داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان درخصوص مصرف گاز در حوزه خانگی، تصریح کرد: در اولین ماه تابستان، ۴۷ میلیون مترمکعب گاز توسط مشترکین گاز خانگی مصرف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد کاهش داشته است.

وی همچنین از کاهش ۲۱ درصدی مصرف گاز در حوزه های تجاری و صنعتی خبر داد و گفت: در تیرماه امسال در مجموع ۵۱ میلیون مترمکعب گاز به این حوزه ها تحویل شده است.

اکبر، نقش گاز را در تامین انرژی پایدار استان بسیار مهم برشمرد و گفت: در اولین ماه تابستان بیش از ۳۴۰ میلیون مترمکعب گاز به نیروگاه های تولید برق استان تحویل شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته تغییری نداشته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان همچنین از تحویل ۳۱ میلیون مترمکعب گاز به ایستگاه های CNG گیلان خبر داد و گفت: این میزان نسبت به تیرماه سال گذشته بی تغییر مانده است.

وی در پایان، هدف شرکت گاز را رضایتمندی حداکثری مردم عزیز استان عنوان کرد و گفت: این شرکت در فصل تابستان تمام تلاش خود را به کار بسته، گاز طبیعی را به صورت مستمر به نیروگاه های تولید برق استان تحویل دهد تا قطعی برق مردم گیلان به حداقل کاهش یابد.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=23232

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها