برخورداری ۵۶۰۰ مستمری بگیر رضوانشهری از تعهدات بلندمدت تامین اجتماعی - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : سه شنبه, ۱۷ مهر , ۱۴۰۳
2
رئیس تامین اجتماعی شعبه رضوانشهر خبر داد:

برخورداری ۵۶۰۰ مستمری بگیر رضوانشهری از تعهدات بلندمدت تامین اجتماعی

  • کد خبر : 23171
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷
برخورداری ۵۶۰۰ مستمری بگیر رضوانشهری از تعهدات بلندمدت تامین اجتماعی
رئیس تامین اجتماعی شعبه رضوانشهر، گفت: بیش از 35 هزار نفر از جمعیت شهرستان رضوانشهر تحت پوشش تامین اجتماعی استان قرار داشته و از خدمات و تعهدات مربوطه برخوردارند.

به گزارش گیل نویس، «فرزین کلانتری» امروز (یکشنبه، ۳۱ مرداد) با اعلام این خبر گفت: بیش از ۹ هزار و ۸۰۰ بیمه شده اصلی و افزون بر پنج هزار و ۶۰۰ مستمری بگیر به اتفاق افراد تبعی خود، جامعه ۳۵ هزار نفری افراد تحت پوشش تامین اجتماعی در شهرستان رضوانشهر را تشکیل می‌دهند.

رئیس تامین اجتماعی شعبه رضوانشهر اذعان داشت: پس از بیمه شدگان اجباری با افزون بر ۶ هزار نفر و بیش از ۶۲ درصد سهم، ۱۱ درصد بیمه شدگان اصلی را گروه حرف و مشاغل آزاد با جمعیتی در حدود یک هزار و ۸۵ نفر شامل میگردد و رانندگان با ۹۰۴ نفر در ردیف سوم قرار دارند.

وی، با اشاره به اینکه حدود پنج هزار و ۶۰۰ مستمری بگیر در قالب چهار هزار و ۵۰۰ پرونده نیز از تعهدات بلندمدت تامین اجتماعی در این شهرستان بهره مند هستند، افزود: بازنشستگان با ۳ هزار و ۸۰ نفر بیشترین جمعیت این گروه را شامل میگردند و یک هزار و ۲۳۵ پرونده فوتی این شعبه نیز دارای بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ مستمری بگیر بازمانده است.

وی خاطر نشان ساخت یک هزار و ۹۰۰ کارگاه مشمول قانون کار در حوزه عمل این شعبه قرار داشته و کارفرمایان شهرستان بیش از ۵۶ میلیارد تومان به تامین اجتماعی بدهکار می‌باشند.

پایان پیام/

 

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=23171

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها