گیلان یک میلیون و ۱۲۰ هزار مشترک گاز طبیعی دارد - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
6
مدیرعامل شرکت گاز گیلان:

گیلان یک میلیون و ۱۲۰ هزار مشترک گاز طبیعی دارد

  • کد خبر : 22183
  • ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱
گیلان یک میلیون و ۱۲۰ هزار مشترک گاز طبیعی دارد
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان اظهار کرد: مجموع مشترکین گاز طبیعی در استان به حدود یک میلیون و 120 هزار مشترک افزایش یافته است.

به گزارش گیل نویس، «حسین اکبر» با اعلام خبر جذب بیش از سه هزار مشترک جدید در مهر ماه امسال، اظهار کرد: با تحقق این امر، مجموع مشترکین گاز طبیعی در استان به حدود یک میلیون و ۱۲۰ هزار مشترک رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در خصوص گازرسانی به روستاها اظهار داشت: تاکنون دو هزار و ۵۷ روستا در سراسر استان بهره مند از گاز طبیعی شده اند و درصد بهره مندی خانوارهای روستایی استان به بالای ۹۵ درصد رسیده است.

وی همچنین با اشاره به بهره مندی کامل شهرهای استان از نعمت گاز، بیان کرد: برای رسیدن گرمای گاز به سراسر استان بیش از ۲۱ هزار و ۲۰۰ کیلومتر  شبکه گاز کار شده است.

اکبر گفت: علیرغم نزدیک شدن به پایان عملیات توسعه خطوط و شبکه گاز در استان، این شرکت با تمام توان برای گازرسانی به روستاهای باقیمانده و حفرات خالی شهرها تلاش می نماید و اجرای ۲۶ کیلومتر شبکه گاز در مهرماه امسال، بیانگر این مطلب است.

وی با اشاره به افزایش روزافزون مصرف کنندگان گاز طبیعی در استان، افزایش کمی و کیفی بازرسی ها از ایستگاه ها و تجهیزات گاز را درجهت استمرار و پایداری جریان مشترکین بویژه در فصل سرما ضروری برشمرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان از همه مشترکین بویژه مشترکین جدید درخواست نمود تا با رعایت مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی، پاییز و زمستانی آرام و ایمن را سپری نمایند.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=22183

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها