افزایش ۱۰ درصدی مصرف گاز در گیلان - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
6
مدیرعامل شرکت گاز گیلان:

افزایش ۱۰ درصدی مصرف گاز در گیلان

  • کد خبر : 22168
  • ۰۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
افزایش ۱۰ درصدی مصرف گاز در گیلان
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: مشترکین گاز در گیلان در سه ماه اول سال جاری در مجموع بیش از یک میلیارد و هفتصد میلیون مترمکعب گاز مصرف کرده اند.

به گزارش گیل نویس، «حسین اکبر» در جمع خبرنگاران، با اشاره به مصرف بیش از ۱٫۷ میلیارد مترمکعب گاز در سه ماه اول سال جاری در استان، اظهار کرد: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بالغ بر ۱۰ درصد رشد داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان اضافه کرد: حوزه نیروگاهی با مصرف بیش از ۸۲۶ میلیون مترمکعب گاز (۴۸ درصد) بیشترین سهم را از مصرف گاز در استان دارا می باشد و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در حدود ۴ درصد رشد داشته است.

مهندس اکبر با بیان اینکه در بهار سال جاری مصرف گاز در بخش خانگی با جهشی ۲۹ درصدی به ۶۲۲ میلیون مترمکعب رسید یاد آور شد: کاهش نسبی دمای بهار امسال در مقایسه با سال گذشته و شیوع ویروس کرونا و خانه نشینی مردم را می توان از عوامل تاثیرگذار در افزایش مصرف گاز بخش خانگی عنوان نمود.

وی همچنین از مصرف ۲۰۴ میلیون مترمکعب گاز در بخش تجاری و صنعتی و ۷۶ میلیون مترمکعب در بخش حمل و نقل در استان خبر داد و گفت: آمار مصرف بخش تجاری و صنعتی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد کاهش یافته و این درحالی است که مصرف گاز در بخش حمل و نقل بیش از ۵ درصد رشد داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در خاتمه از برنامه ریزی این شرکت برای تحویل چهار میلیارد و نهصد میلیون مترمکعب گاز تا پایان امسال به حوزه های مختلف مصرف خبر داد و افزود:براساس برنامه ریزی واقدامات انجام شده ،با همکاری مردم به حول قوه الهی مشکلی برای تحویل گاز در حوزه های مختلف مصرف نخواهیم داشت.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=22168

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها