مستمری بگیران نمونه تامین اجتماعی گیلان تجلیل می‌شوند - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
5

مستمری بگیران نمونه تامین اجتماعی گیلان تجلیل می‌شوند

  • کد خبر : 22119
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰
همزمان با 25 ذی الحجه (روز خانواده و تکریم بازنشستگان) از چهره های موفق و برتر مستمری بگیران تامین اجتماعی گیلان تجلیل می‌شود.

به گزارش گیل نویس و به نقل ار روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان، به رسم سنوات گذشته و با هدف پاسداشت مقام و منزلت بازنشستگان و سایر گروههای مستمری بگیر در این قشر از جامعه هدف سازمان تامین اجتماعی ، انتخاب چهره های موفق و برتر این حوزه بر اساس شاخص ها و مولفه های تعیین شده در دستور کار قرار گرفت.

براین اساس علاقمندان میتوانند جهت دریافت فرم های این فراخوان به شعب و کانون های بازنشستگی مراجعه و نسبت به تکمیل و ارائه مستندات مربوطه اقدام نمایند.

شاخص هایی همچون موفقیت های تحصیلی، هنری، علمی و ورزشی از سوی مستمری بگیر یا فرزندان وی، میزان دوره بیمه پردازی، فعالیتهای اجتماعی و کارآفرینی، ادامه تحصیل، خلق آثار هنری و علمی و … از مهمترین مولفه های انتخاب چهره های برتر در این فراخوان می‌باشند.

این فراخوان در سه گروه بازنشستگان، ازکارافتادگان و همسران بازمانده انجام خواهد شد.

شایان ذکر است، تامین اجتماعی استان گیلان این افتخار را داشته است که طی سالیان اخیر بسیاری از معرفی شدگان آن در زمره چهره های برتر ملی و کشوری برگزیده و تجلیل شده اند.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=22119

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها