بیمه شدگان تامین اجتماعی به صورت پیامکی از نسخه‌نویسی الکترونیک مطلع می‌شوند - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : سه شنبه, ۱۷ مهر , ۱۴۰۳
5
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان:

بیمه شدگان تامین اجتماعی به صورت پیامکی از نسخه‌نویسی الکترونیک مطلع می‌شوند

  • کد خبر : 22116
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵
بیمه شدگان تامین اجتماعی به صورت پیامکی از نسخه‌نویسی الکترونیک مطلع می‌شوند
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان گفت: اجرای نسخه الکترونیک و حذف تدریجی دفترچه های درمانی علاوه بر صرفه جوئی های ریالی و زمانی برای مخاطبان و سازمان، با استقرار کامل، رضایتمندی همگانی را بدنبال خواهد داشت.

به گزارش گیل نویس، «علی حسین نژاد» با بیان این مطلب، اظهار کرد: نیمی از جمعیت استان تحت پوشش تامین اجتماعی قرار داشته و تا پیش از اجرای توقف صدور دفترچه های درمانی ، بیش از یک میلیون جلد دفترچه نزد مخاطبان این سازمان در گیلان بوده است.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با اشاره به اینکه با اجرای طرح نسخه الکترونیک و استقبال خوب مراکز درمانی و پزشکان ، علاوه بر صرفه جوئی های ریالی و زمانی برای بیمه شدگان ، بازنشستگان و سازمان ، شاهد رضایتمندی همگانی بویژه پس از استقرار کامل خواهیم بود، تصریح کرد: در ادامه این طرح ، پس از هر ویزیت و استفاده پزشک از نسخه الکترونیک و سامانه مربوطه ، به بیمه شدگان پیامکی ارسال خواهد شد که این امر امکان سوء استفاده را از بین خواهد برد.

وی همچنین افزود: بیمه شدگان عزیز میتوانند از محتوای نسخ و پرونده سلامت خود نیز از طریق سامانه خدمات غیرحضوری به نشانی eservices.tamin.ir در منویی که با این نام تعریف شده آگاه گردند.

حسین نژاد اجرای طرح نسخه الکترونیک را تحولی اثرگذار در حوزه درمان و اقدامی ماندگار برشمرد که آثار مثبت آن به مرور زمان برای همگان ملموس تر خواهد بود.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=22116

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها