هر چه حال حوزه تولید و کارفرمایان خوب‌تر باشد، حال تامین اجتماعی نیز بهتر است - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
2
مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان:

هر چه حال حوزه تولید و کارفرمایان خوب‌تر باشد، حال تامین اجتماعی نیز بهتر است

  • کد خبر : 22101
  • ۲۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶
هر چه حال حوزه تولید و کارفرمایان خوب‌تر باشد، حال تامین اجتماعی نیز بهتر است
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با اشاره به اینکه کار تولیدکننده نوعی آفرینش است، اظهار کرد: هرچه حال تولید و کارفرما خوبتر باشد حال سازمان نیز بهتر خواهد بود.

به گزارش گیل نویس، «علی حسین نژاد» امروز (دوشنبه، ۲۱ تیر) در نشست تعاملاتی فعالان تشکل های جامعه کارفرمایی استان گیلان ضمن تبریک هفته تامین اجتماعی، با اشاره به اینکه بیش از ۹۰ درصد منابع درآمدی تامین اجتماعی ناشی از حق بیمه‌ها و با همکاری کارفرمایان و بیمه شدگان تحقق می یابد، اظهار کرد: کارفرمایان از ارکان شرکای اجتماعی سازمان هستند.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با اشاره به رشد بیش از ۱۵۰ درصدی هزینه های تعهداتی سازمان نسبت به سال ۱۳۹۸، تصریح کرد: در سال ۱۳۹۸ میزان تعهدات ماهانه سازمان ۶۵۰۰ میلیارد تومان بود که این رقم در سال گذشته به ۹۲۰۰ میلیارد تومان و درسالجاری به ماهانه ۱۷۰۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی با سنگین قلمداد نمودن ماموریتها و تکالیف سازمان، تاکید کرد: برای اینکه تامین اجتماعی در جامعه قدرتمند عمل نماید شرکای اجتماعی آن باید قدرتمند باشند.

حسین‌نژاد افزود: کار تولیدکننده نوعی آفرینش است و هرچه حال تولید و کارفرما خوبتر باشد حال سازمان نیز بهتر خواهد بود.

مدیرکل تامین اجتماعی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در الگوی کاری خود معتقدم برای عملکردمان نیاز به شعار و تبلیغ نداریم و اگر همراهی و رضایتمندی مخاطبان حاصل شود یعنی در مسیر درست گام برمیداریم.

وی با اشاره به نقش نشستهای مشترک، دریافت دیدگاهها و نظرات اصلاحی و آسیب شناسی وضع موجود را از ثمرات تبادل نظرها در این گفتمان دوسویه دانسته و افزود: انتظارمان از شرکای اجتماعی اینست که به ما بگویند که چگونه میتوانیم بهتر باشیم.

حسین‌نژاد همچنین دستاوردها و تحولات دیجیتالی و توسعه خدمات غیرحضوری این عرصه را بستری مهم برای تعالی سازمانی و فراهم نمودن شرایطی برای تسهیل ارائه خدمات برشمرد.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان خاطرنشان کرد: اعتقاد داریم که کارفرما نباید از تامین اجتماعی فاصله بگیرد و درکنار یکدیگر باید برای ارتقاء و رشد و بالندگی بیشتر تلاش کنیم و در این مسیر در حد ظرفیت و توان خود تکلیفمان را هموار نمودن مسیر تولید و رفع موانع از سر راه کارفرمایان میدانیم.

وی با اشاره به سخنرانی یکی از مدیران ارشد سازمان بین المللی تامین اجتماعی، با توجه به نوع پرداختها و دامنه تعهدات این سازمان درکشور، اذعان کرد: تامین اجتماعی ایران، سخاوتمندترین در جهان است که فارغ از برخی مبناهای دریافتی حق بیمه و بیشتر از الگوهای بین المللی به مخاطبین تعهدات میدهد.

در ادامه این نشست، فعالان تشکل های کارفرمایی استان از اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی، خانه صنعت و معدن، کانون کارفرمایی، اتاق تعاون و انجمن کارآفرینان به بیان دیدگاهها و پیشنهادهای خود پرداختند.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=22101

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها