۳۵۰ تن مرغ در استان گیلان توزیع شد - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
4

۳۵۰ تن مرغ در استان گیلان توزیع شد

  • کد خبر : 21992
  • ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴
۳۵۰ تن مرغ در استان گیلان توزیع شد
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی گیلان از کشتار بیش از ۵۰۰ تن مرغ در فروردین‌ماه و توزیع ۳۵۰ تن آن در گیلان خبر داد.

به گزارش گیل نویس، حجت علی‌اکبر نژاد امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه استان گیلان برای تأمین مرغ شب عید هیچ‌ کمبودی ندارد، اظهار کرد: از ماه‌های گذشته تمام تمهیدات برای تأمین مرغ موردنیاز مردم برای شب عید اتخاذشده و مشکل و کمبودی در این رابطه وجود ندارد.

وی با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی تولید مرغ در گیلان افزود: در بهمن‌ماه امسال ۹ میلیون و ۶۰۰ هزار قطعه جوجه ریزی در ۴۲۰ واحد مرغداری صورت گرفت که این میزان جوجه ریزی ۱۷ هزار تن مرغ موردنیاز مردم برای شب عید تأمین می‌شود.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اذعان به اینکه بخشی از مرغ تولیدشده در گیلان به دیگر استان‌ها صادر می‌شود، تصریح کرد: در فروردین‌ماه روزانه بیش از ۵۰۰ تن مرغ در استان کشتار شده که از این میزان ۳۵۰ تن در استان توزیع و مابقی به استان‌های دیگر صادر می‌شود.

اکبر نژاد از افزایش قیمت مرغ در بازار شب عید خبر داد و بیان کرد: با توجه به عدم مشکل تأمین مرغ شب عید به همین دلیل هیچ افزایش قیمتی در این حوزه نداشته و بر اساس ستاد تنظیم بازار قیمت هر کیلوگرم مرغ برای مصرف‌کننده ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان است.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=21992

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها