به گزارش گیل نویس، «حسین اکبر» با اشاره به گسترش روزافزون استفاده از تلفن های هوشمند در میان مردم، اطلاع رسانی هرچه بیشتر نرم افزار موبایلی (اپلیکیشن) خدمات الکترونیک گاز گیلان را ضروری برشمرد و گفت: بر اساس مصوبه قبلی کمیته رسیدگی به شکایات، پیامکی از سوی شرکت گاز برای همه مشترکین گاز در استان ارسال شد که اجرای این امر موجب شد تا بیش از ۱۴ هزار کاربر جدید، به جمع استفاده کنندگان از این نرم افزار اضافه شود.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان درخصوص پیامک های صورتحساب گاز گفت: بر اساس بازخوردهای دریافت شده، برخی از مشترکین خواستار افزوده شدن اطلاعات تکمیلی و ارائه جزئیات کامل صورتحساب گاز در پیامک هستند که اقدامات لازم برای تحقق این مهم در حال انجام است.
پایان پیام/