برگزاری بيش از ۳ هزار نفر ساعت آموزش در گاز گيلان - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
5

برگزاری بيش از ۳ هزار نفر ساعت آموزش در گاز گيلان

  • کد خبر : 20790
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۷
برگزاری بيش از ۳ هزار نفر ساعت آموزش در گاز گيلان
با هدف بهبود سطح بهره وري در سازمان و به تبع آن افزايش سطح رضايتمندي مشتركين و مصرف كنندگان گاز طبيعي در استان، در فروردين و ارديبهشت 1400، بيش از 3 هزار نفر ساعت آموزش حين خدمت در گاز گيلان برگزار شده است.

به گزارش گیل نویس، حسين اكبر، مديرعامل شركت گاز استان گيلان درخصوص روند دانش افزايي كاركنان شركت اظهار داشت: در دو ماه ابتدايي سال جاري بيش از ۳ هزار نفر ساعت دوره آموزشي در اين شركت برگزار شده است.

وي با بيان اينكه ۱۹۶ نفر از كاركنان فني و عملياتي در اين دوره هاي آموزشي شركت كرده اند، گفت: عليرغم وجود محدوديت هاي كرونايي، پرسنل شركت بر اساس برنامه ريزي هاي بعمل آمده از طريق آنلاین در کلاس ها شرکت می کنند.

اکبر، دوره های کار تیمی، بررسی و تجزیه و تحلیل حوادث، تکنیک های برنامه ریزی، انواع تصحیح کننده های اندازه گیری گاز و استانداردهای مهندسی مکانیک را از مهم ترین برنامه های برگزار شده در فروردین و اردیبهشت سال جاری عنوان کرد.

مديرعامل شركت گاز استان گيلان در پایان با اشاره به اهمیت آموزش و دانش افزایی کارکنان درجهت بهبود کیفیت خدمات رسانی به ذینفعان سازمان گفت: با برنامه ریزی های بعمل آمده و فراهم بودن زیرساخت های لازم، دوره های آموزشی پرسنل به صورت مستمر در حال انجام است.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=20790

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها