ممنوعیت سفر به گیلان در تعطیلات عید فطر - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
6
استاندار گیلان خبر داد؛

ممنوعیت سفر به گیلان در تعطیلات عید فطر

  • کد خبر : 20203
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۵
ممنوعیت سفر به گیلان در تعطیلات عید فطر
استاندار گیلان با اشاره به اینکه سفر به گیلان در تعطیلات عید فطر ممنوع است، گفت: همچنین ورودی پارک‌ها و تفرجگاه‌های گیلان نیز در تعطیلات آخر هفته جاری، بسته است.

به گزارش گیل نویس، «ارسلان زارع» امروز (شنبه، ۱۸ اردیبهشت) در نشست استانی ستاد مقابله با کرونا که در استانداری گیلان برگزار شد، با اشاره به اینکه سفر به گیلان در تعطیلات عید فطر ممنوع است، گفت: کسانی که بخواهند از راه‌های فرعی وارد استان شوند جریمه می‌شوند.

استاندار گیلان افزود: همچنین ورودی پارک‌ها و تفرجگاه‌های گیلان نیز در تعطیلات عید فطر، بسته است.

وی با تشکر از مردم به خاطر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شب‌هایی قدر، گفت: هرچند که رنگ شهر‌های استان از قرمز به نارنجی و زرد تغییر کرده است، اما همچنان جای نگرانی است و مردم باید شیوه نامه‌های بهداشتی را بیشتر رعایت کنند.

زارع با بیان اینکه نانوایی‌ها، سوپرمارکت‌ها و قهوه خانه‌ها کمترین میزان رعایت دستورالعمل‌ها را داشتند از فرمانداران خواست که نظارت‌ها را در سطح استان تشدید کنند.

استاندار گیلان، به صراحت از روسای همه سازمان‌ها خواست که برای واکسیناسیون با دانشگاه علوم پزشکی همکاری کنند تا این اقدام ملی با هماهنگی هر چه تمامتر اجرا شود.

در ادامه جلسه، «ارسلان سالاری»، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان اظهار کرد: ۵۵۸ نفر کرونایی در بیمارستان‌های گیلان بستری هستند که حال ۱۱۳ نفر از آن‌ها وخیم است.

همچنین، «احمد رضی» رئیس دانشگاه گیلان و عضو کمسیون آموزش ستاد مدیریت و مقابله با کرونا هم اظهار کرد: براساس مصوبه ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا امتحان‌های پایه‌های نهم و دوازدهم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزار می‌شود.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=20203

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها