۸۰ ساله‌ها از سه‌شنبه واکسن کرونا می‌زنند - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
7
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا:

۸۰ ساله‌ها از سه‌شنبه واکسن کرونا می‌زنند

  • کد خبر : 20102
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۴
۸۰ ساله‌ها از سه‌شنبه واکسن کرونا می‌زنند
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: آغاز واکسیناسیون فاز دوم کرونا از روز سه‌شنبه فقط برای افراد ۸۰ سال به بالا خواهد بود.

به گزارش گیل نویس، «علیرضا رئیسی» درباره ثبت‌نام برای واکسیناسیون کرونا در فاز دوم گفت: تأکید می‌کنیم که هیچ گونه مراجعه حضوری به مراکز بهداشتی و درمانی کشور برای ثبت‌نام در فاز دوم واکسیناسیون کرونا وجود ندارد.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در ادامه افزود: آغاز واکسیناسیون فاز دوم کرونا از روز سه‌شنبه فقط برای افراد ۸۰ سال به بالا خواهد بود. در اکثر شهر‌ها و روستا‌های ایران، پرونده الکترونیک این افراد در اختیار حوزه بهداشت قرار دارد و بنابراین از طریق تلفن و از مرکز بهداشت با آنها تماس گرفته شده و در روز و ساعت مشخص برای تزریق واکسن کرونا دعوت می‌شوند.

وی با بیان اینکه ممکن است برخی افراد دارای پرونده الکترونیک سلامت نباشند، گفت: در این زمینه مقرر شد همه روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی در سراسر کشور، شماره تلفنی را از هفته آینده یعنی ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ اعلام کنند تا افراد ۸۰ سال به بالا که با آنها تماس گرفته نشده، با آن شماره تلفن تماس گرفته و اطلاعات آنها برای واکسیناسیون کرونا ثبت شود. بنابراین هیچ‌گونه مراجعه حضوری برای ثبت‌نام واکسیناسیون افراد ۸۰ سال به بالا به مراکز بهداشتی و درمانی نخواهیم داشت و اطلاعات به صورت تلفنی اخذ و ثبت می‌شود.

رئیسی در بخش دیگر از سخنان خود بیان کرد: برای سایر گروه‌های سنی از هفته آینده سایت Salamat.gov.ir معرفی شده و افراد به این سایت مراجعه کرده تا اسم آنها ثبت شود. بر اساس ثبت‌نام انجام شده، برای افراد پیامک ارسال شده و به آنها اطلاع داده می‌شود که در کدام فاز واکسیناسیون قرار گرفته‌اند، سپس از طریق پیامک از افراد برای واکسیناسیون دعوت می‌شود.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=20102

نوشته‌های مشابه

۱۵آبان
بستری ۵۱ بیمار کرونایی در گیلان/ شیوع بالای بیماری های فصلی
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد؛

بستری ۵۱ بیمار کرونایی در گیلان/ شیوع بالای بیماری های فصلی

۰۱آبان
بستری ۳۰ بیمار جدید کرونایی در گیلان
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد؛

بستری ۳۰ بیمار جدید کرونایی در گیلان

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها