جمهوری اسلامی برخاسته از اراده مردم است - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
10
استاندار گیلان:

جمهوری اسلامی برخاسته از اراده مردم است

  • کد خبر : 19856
  • ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۹:۲۴
جمهوری اسلامی برخاسته از اراده مردم است
استاندار گیلان با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی برخاسته از اراده مردم و پاسخ‌دهنده به یک خواست‌ تاریخی است، گفت: جمهوری اسلامی، برخواسته از اراده مردم است و عزت و عظمت ملت ایران را احیاء کرد.

به گزارش گیل نویس، «ارسلان زارع» امروز (پنجشنبه، ۱۲ فروردین) به مناسبت روز جمهوری اسلامی در جمع خبرنگاران در رشت، اظهار کرد: ۱۲ فروردین ماه از ماندگارترین و مهمترین روزها در تاریخ معاصر ایران است.

استاندار گیلان تصریح کرد: با انتخاب مردم در روز ۱۲ فروردین ۱۳۵۸، نظام سلطنتی و دیکتاتوری برچیده شد و رای مردم، در صدر امور و تصمیم گیری‌ها قرار گرفت.
وی افزود: حضور حماسی مردم و رای قاطع بیش از ۹۸ درصدی به نظام جمهوری اسلامی ایران، گویای این واقعیت آشکار است که رکن اصلی نظام اسلامی، مردمی بودن است.

زارع خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی که برخاسته از اراده مردم و پاسخ‌دهنده به یک خواست‌ تاریخی است، عزت و عظمت ملت ایران را احیاء کرد و دو رکن مهم جمهوریت و اسلامیت را کنار هم قرار داد.

استاندار گیلان با بیان اینکه پیشرفت همه جانبه کشور، از طریق همدلی و همکاری و مشارکت مردم محقق می‌شود، گفت: ملت هوشیار و آگاه ایران همواره در مسیر استقرار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی حرکت کرده‌اند.

وی اذعان کرد: مردم ایران در عرصه‌های مختلف یکدل، یکصدا و همگام بوده‌اند و دوباره در رویداد مهم انتخابات که تجلی بخش مردم سالاری دینی است، حضوری پرشور می‌یابند.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=19856

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها