یک میلیون و ۸۰۰ هزار مسافر به گیلان سفر کردند - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
6
همزمان با سومین روز از سفرهای نوروزی؛

یک میلیون و ۸۰۰ هزار مسافر به گیلان سفر کردند

  • کد خبر : 19741
  • ۰۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۴
یک میلیون و ۸۰۰ هزار مسافر به گیلان سفر کردند
با اعلام دبیر ستاد اطلاع‌رسانی کمیته اجرایی سفرهای نوروزی گیلان همزمان با سومین روز از آغاز سفرهای نوروزی ۱۴۰۰ بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار مسافر وارد و تعداد یک میلیون ۴۰۰ هزار مسافر نیز از استان گیلان خارج شدند.

به گزارش گیل نویس، مسعود حلاج‌پور در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: بر اساس گزارش و آمارهای اداره‌کل حمل و نقل و راهداری گیلان در بازه‌ی زمانی ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ الی ۳ فروردین‌ماه جاری، تعداد ۳۶۰ هزار و ۹۷ دستگاه وسیله نقلیه از طریق مبادی ورودی به استان گیلان وارد شده‌اند.

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان افزود: مانند روزهای گذشته آزادراه قزوین – رشت با ۱۶۲ هزار و ۳۷۳ خودرو و محور رامسر به چابکسر با ۸۹ هزار و ۳۰۴ خودرو ورودی، به ترتیب پرترددترین محورهایی مواصلاتی استان گیلان طی بازه زمانی مذکور بوده‌اند و محور خلخال به اسالم نیز با ۶۰۰۸ دستگاه خودرو ورودی کم‌ترددترین محور ورودی استان گیلان در ایام سفرهای نوروزی تا به امروز بوده است.

حلاج‌پور اضافه کرد: همچنین بر اساس این آمار، تعداد مسافرین ورودی به استان گیلان در بازه‌ زمانی اعلام شده، یک میلیون و ۸۰۱ هزار و ۴۷۱ مسافر بوده که از طریق مرزهای زمینی و هوایی وارد استان گیلان شده و در این بازه‌ زمانی تعداد یک میلیون و ۴۹۱ هزار و ۴۰۴ مسافر نیز در این مدت از استان گیلان خارج شده‌اند.

دبیر ستاد سفرهای نوروزی استان گیلان با اشاره به وضعیت مطلوب رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تأسیسات گردشگری گیلان گفت: تیم‌های نظارتی ستاد خدمات سفرهای نوروزی با انجام ۱۵۲۲ مورد بازدید میدانی، به شکل مستمر از نحوه‌ خدمت‌رسانی و رعایت‌ پروتکل‌های بهداشتی توسط مراکز تفریحی، گردشگری و اقامتی استان گیلان بازدید به عمل می‌آورند و در صورت مشاهده هرگونه نقض شیوه‌نامه‌های اعلامی این ستاد با واحدهای خاطی بر حسب ضوابط برخورد قاطع انجام خواهد شد.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=19741

نوشته‌های مشابه

۱۵مهر
افزایش ۲۱ درصدی ورود گردشگران به فاز تجارت منطقه آزاد انزلی
سخنگوی منطقه آزاد بندرانزلی عنوان کرد:

افزایش ۲۱ درصدی ورود گردشگران به فاز تجارت منطقه آزاد انزلی

۱۶شهریور
خدمت رسانی ۴۹ تیم امدادی هلال احمر گیلان به هم‌وطنان
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان خبر داد

خدمت رسانی ۴۹ تیم امدادی هلال احمر گیلان به هم‌وطنان

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها