۱۲۰۰ نفر توسط اورژانس به مراکز درمانی گیلان منتقل شدند - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
9
رئیس اورژانس گیلان:

۱۲۰۰ نفر توسط اورژانس به مراکز درمانی گیلان منتقل شدند

  • کد خبر : 18568
  • ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۳
۱۲۰۰ نفر توسط اورژانس به مراکز درمانی گیلان منتقل شدند

رئیس اورژانس گیلان با اشاره به انتقال هزار و ۲۰۰ نفر به مراکز درمانی این استان، گفت: از ابتدای آغاز طرح نوروزی هزار و ۸۹۰ مأموریت توسط اورژانس گیلان انجام شده است.

به گزارش «گیل نویس»، دکتر پیمان اسدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای طرح نوروزی در محورهای استان گیلان، اظهار کرد: از ابتدای آغاز این طرح در تاریخ ۲۴ اسفند ماه سال گذشته اورژانس گیلان دو هزار و ۸۹۰ مأموریت انجام داده است.

وی با بیان اینکه در این مأموریت‌ها هزار و ۲۰۰ نفر به مراکز درمانی گیلان منتقل شده‌اند، گفت: از این تعداد مأموریت دو هزار و ۴۲۸ مأموریت غیر ترافیکی بوده است.

رئیس اورژانس گیلان مشکلات قلبی و تنفسی را بیشتر مأموریت اورژانس استان در این ایام عنوان کرد و افزود: از مجموع مأموریت‌های انجام شده در قالب طرح نوروزی ۴۰۸ مورد ترافیکی بوده ۳۲۰ مأموریت درون شهری و ۸۸ مأموریت جاده‌ای بوده است.

وی به همکاری اورژانس گیلان با ستاد مقابله با ویروس کرونا استان و آماده باش ۶۲ پایگاه شهری و جاده‌ای نیز اشاره و تصریح کرد: تمام پرسنل اورژانس گیلان با تجهیزات کامل آماده امدادرسانی به موارد احتمالی و مشکوک به کرونا ویروس در سطح استان هستند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=18568

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها