سپیدرود با دست‌نشان روی نوار ناکامی - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : سه شنبه, ۱۷ مهر , ۱۴۰۳
13

سپیدرود با دست‌نشان روی نوار ناکامی

  • کد خبر : 18439
  • ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۸
سپیدرود با دست‌نشان روی نوار ناکامی

تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ یک مقابل بادران تهران تن به شکست سه بر یک داد.

به گزارش «گیل نویس»، دو تیم فوتبال سپیدرود رشت و بادران تهران از هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ یک در حضور بیش از دو هزار تن در ورزشگاه سردار جنگل رشت از ساعت ۱۴ به مصاف یکدیگر رفتند.

داور: رضا عادل

کمک‌ها: رحیم حاجیلو، سعید باهنر و شهاب محمدی

ترکیب تیم فوتبال سپیدرود رشت:
 سید مهدی اسلامی، امید سامکن، ساسان شیرمردی، مهیار نوری، مجتبی محبوب مجاز، محمدرضا زینال خیری، میثم فردوسی، آرین فتوحی، هومن ربیع‌زاده، یاسر حاتم‌زاده و محمد دادرسی.
سرمربی: نادر دست‌نشان

ترکیب  تیم فوتبال بادران تهران:

کوروش ملکی، پویا سیف‌پناهی، عبدالرضا زارعی، محسن سیف‌چغایی، داوود رجبی، محمد رحمتی، ابوالفضل ابراهیمی، مجید قشقایی، عرفان پورافراز، محمدصادق پاک‌قدم و کیوان امرایی.

سرمربی: فرهاد کاظمی

سرخ‌های شهر باران پس از شکست در دربی شهر باران نسبت به تعویض سرمربی اقدام کرده و دست‌نشان را جایگزین نظرمحمدی کردند، تعویض سرمربی سپیدرود تا پیش از آغاز رقابت‌های هفته شانزدهم برای این تیم ثمری نداشت و هواداران سرخ‌پوش چشم‌انتظار تغییرات مثبت در این تیم هستند.

در سوی مقابل تیم فوتبال بادران با سرمربی نام‌آشنای خود به مصاف سپیدرود می‌رود، فرهاد کاظمی که سابقه حضور بر روی نیمکت استقلال رشت را دارد، برای بالانشینی در شهر باران حاضرشده است.

سپیدرودی‌ها در نخستین دقیقه مسابقه روی نبوغ فردی دادرسی به یک موقعیت نصف و نیمه دست یافتند، شوت سرکش دادرسی توسط ملکی مهار شد؛ پس از این حمله بادرانی‌ها در ۱۰ دقیقه ابتدایی مسابقه حملاتی جسته‌وگریخته تدارک دیدند ولی بی‌دقتی مهاجمین این تیم، مانع از گلزنی تیم میهمان شد.

شاگردان دست‌نشان در دقیقه ۱۸ جدی‌ترین بخت خود را هدر دادند، سانتر مواج محبوب مجاز پس از کش‌وقوس در محوطه جریمه به کاپیتان فردوسی رسید و ضربه کم‌رمق این بازیکن توسط گلر بادرانی ها مهار شد؛ ضربه فردوسی در دقیقه ۳۵ توسط سیف‌چغایی پاسخ داده شد، حرکت انفرادی این بازیکن با شوتی سهمگین در محوطه جریمه سپیدرود توأم شد و دیرک دروازه سرخ‌های شهر باران به لرزه درآمد.

بادرانی ها در دقیقه ۴۳ مزد حملات خود را گرفته و صاحب یک ضربه پنالتی شدند، این پنالتی توسط شیرمردی تقدیم شاگردان کاظمی شد، امرایی در دقیقه ۴۴ پشت توپ ایستاد و برخلاف جهت حرکت گلر سپیدرود، توپ را به تور دروازه چسباند.

بادران در نخستین دقیقه از وقت‌های اضافی نیمه نخست موفق شد اختلاف را به دو گل افزایش دهد، ایمان غلامی با ضربه‌ای فنی و دقیق موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

سپیدرود در نیمه دوم در دقیقه ۵۰ توسط محمد دادرسی یکی از گل‌های دریافتی را پاسخ داد ولی خیلی زود در دقیقه ۶۶ برای سومین بار دروازه خود را بازشده دید، غلامی با دبل در دقیقه ۶۶ موفق شد برتری سه بر یک بادران مقابل سپیدرود را رقم‌زده و شکستی تلخ برای سرخ‌های شهر باران قلم بزند!

انتهای پیام/فارس

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=18439

نوشته‌های مشابه

۱۶مهر
برخورد تمام قد با مدیران رانتی در گیلان
بازرس کل استان گیلان مطرح کرد:

برخورد تمام قد با مدیران رانتی در گیلان

۱۶مهر
پیش بینی برداشت ۲۶ هزار تُن میوه زیتون در گیلان
رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان خبر داد:

پیش بینی برداشت ۲۶ هزار تُن میوه زیتون در گیلان

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها