تعداد مستمری بگیران تامین اجتماعی گیلان در مرز 130 هزار نفر - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
10

تعداد مستمری بگیران تامین اجتماعی گیلان در مرز 130 هزار نفر

  • کد خبر : 18236
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۸
تعداد مستمری بگیران تامین اجتماعی گیلان در مرز 130 هزار نفر

مدیرکل تأمین اجتماعی گیلان اظهار کرد: بر اساس نمونه‌های آماری موجود، تعداد مستمری بگیران تحت پوشش این سازمان تا اواسط مهرماه جاری، در مرز 130 هزار نفر قرار دارد.

به گزارش «گیل نویس»، جمیل حق پرست در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: تعداد بیمه شدگان اصلی تحت پوشش در پایان مردادماه سال جاری به 416 هزار و 755 نفر رسید.

مدیرکل تأمین اجتماعی گیلان تصریح کرد: براساس این گزارش با توجه به تعداد 129 هزار و 146 نفر مستمری بگیر، نسبت پشتیبانی استان (بیمه شده به مستمری بگیر) با 3/2 در پائین ترین سطح کشور می‌باشد که عوامل بیرونی متعددی از جمله سالمندترین استان کشور بودن، مهاجرپذیری بعد از بازنشستگی، رشد فزاینده بازنشستگی های سخت و زیان آور، پیش از موعد و … در گیلان، بالابودن امید به زندگی به دلیل شرایط آب و هوائی و … در این شاخص اثرگذار است.

وی تاکید کرد: تأمین اجتماعی گیلان بیش از 74 هزار و 800 کارگاه دارای پرونده مطالباتی، 88 هزار و 4 نفر بازنشسته، 6 هزار و 900 ازکارافتاده، 34 هزار و 242 بازمانده، هشت هزار و 671 مقرری بگیر بیمه بیکاری، پنج هزار و 336 بیمه شده گروه زنان سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی، 26 هزار و 402 زن خانه دار، 797 مددجو در کنار بیمه شدگان گروه‌های بزرگی همچون مشاغل آزاد، اختیاری، رانندگان و کارگران ساختمانی را تحت پوشش دارد.

حق پرست، خاطرنشان کرد: براساس نمونه های آماری موجود، تعداد مستمری بگیران تحت پوشش تاکنون (اواسط مهرماه) در مرز 130 هزار نفر قرار دارد.

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=18236

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها