کمیته مشترک بیمه و درمان تامین اجتماعی گیلان تشکیل شد - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
12

کمیته مشترک بیمه و درمان تامین اجتماعی گیلان تشکیل شد

  • کد خبر : 18230
  • ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۷
کمیته مشترک بیمه و درمان تامین اجتماعی گیلان تشکیل شد

مدیر کل تأمین اجتماعی گیلان، اظهار کرد: کمیته بیمه و درمان تأمین اجتماعی فرصتی مناسب برای تلطیف و مدیریت بهتر امور با تکیه بر مشارکت و خردجمعی است.

به گزارش «گیل نویس»، در این نشست که با حضور جمیل حق پرست مدیرکل، دکتر محمدحسین شهدی نژاد مدیردرمان و اعضای هیات مدیره و بازرسان کانون بازنشستگان تامین اجتماعی گیلان تشکیل شد، مهمترین دغدغه ها و مشکلات این قشر مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در این نشست اظهار کرد: در این رویکرد بدنبال تعامل و حل مسائل دردرون سازمان هستیم تا با کمک یکدیگر و تکیه بر خرد جمعی در تلطیف و مدیریت بهتر فضای کاری گام برداریم.

حق پرست با اشاره به قرارگرفتن دکتر سالاری استاندار پیشین گیلان در راس سازمان، از این حضور با توجه به توانمندیها، جایگاه ملی و ارتباطات قوی ایشان با عرصه های تصمیم گیر کشور بعنوان یک نقطه قوت یاد نمود و اظهار امیدواری نمود که شاهد تحولات خوبی در سازمان باشیم.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با اشاره به رسیدن تعداد مستمری بگیران استان به مرز 130 هزار نفر، ضمن بیان خوشحالی بابت امکان خدمتگزاری به افراد بیشتر از اقشاری که سالیان متمادی با کار و تلاش و بیمه پردازی، اکنون انتظار برخورداری از ثمره زحمات خود را دارند اذعان کرد: ولی باید پذیرفت که رشد فزاینده مستمری ها در استان سبب برهم خوردن توازن در محاسبات بیمه ای و کاهش چشمگیر نسبت پشتیبانی شده است.

ایشان با پاسداشت مناسبت هفته سالمندان، سرکشی و تکریم این عزیزان که بخش قابل توجهی از بازنشستگان را شامل میگردد را وظیفه ای اخلاقی سازمانی برشمرد.

حق پرست در این نشست با بیان اینکه، تعدد تشکلهای مردم نهاد در جوامع شاخصی از توسعه یافتگی قلمداد می‌شود، اظهار کرد: مایه افتخار و خرسندی است که هم اکنون در تمام 16 شهرستان استان دارای کانون بازنشستگان هستیم.

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=18230

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها