11 نخبه قرآنی نماینده گیلان در مسابقات کشوری قرآن کریم - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
9

11 نخبه قرآنی نماینده گیلان در مسابقات کشوری قرآن کریم

  • کد خبر : 18067
  • ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۶
11 نخبه قرآنی نماینده گیلان در مسابقات کشوری قرآن کریم

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان از حضور 11 نخبه قرآنی نماینده گیلان و سه گیلانی در تیم داوری مسابقات قرآن کریم کشور خبرداد.

به گزارش «گیل نویس»، حجت الاسلام‌والمسلمین ستار علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به حضور نمایندگان گیلان در مسابقات قرآنی کشور اظهار کرد: پس از برگزاری مسابقات استانی قرآن کریم با حضور 181 قاری و حافظ گیلانی در تیرماه امسال در رشت نفرات برتر هر رشته به مسابقات کشوری راه یافتند.

وی با اشاره به نمایندگان استان گیلان در رشته‌های مختلف قرآنی گفت: محمد رضا نمازی در رشته اذان،  محمد علی عنبری در رشته قرائت و حسین عزیزی و سجاد اکباتانی در رشته ترتیل در مسابقات سراسری قرآن کریم حضور دارند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان اینکه امیدرضا رحیمی در حفظ کل دیگر نماینده گیلان در بخش برادران مسابقات سراسری قرآن کشور است، تصریح کرد: در بخش خواهران نیز زکیه صابر در رشته حفظ 20 جزء، افسانه دنیایی در رشته ترتیل و سیده زینب تقوا پور در رشته حفظ کل به رقابت با نخبگان قرانی کشور می پردازند.

علیزاده با اشاره به حضور بانوان گیلانی در مسابقات قرآنی کشور افزود: ثریا کوهستانی در رشته حفظ 10 جزء و سمیه آصفی و عاطفه ناصح در رشته قرائت در مسابقات سراسری قرآن کریم حاضر می شوند.

وی از حضور سه گیلانی در تیم داوری مسابقات سراسری قرآن کریم خبر داد و گفت: استاد محمود لطفی نیا در رشته قرائت و حفظ کل داور لحن، یوسف ایزدی در رشته ترتیل و حفظ 10 و 20 جزء داور تجوید و جمشید بذر بخش در رشته دعاخوانی داور لحن هستند.

به گزارش فارس، مسابقات سراسری قرآن کریم از 6 تا 19 مهر در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=18067

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها