نخستین کارگاه تخصصی مهندسی خبر کشور در گیلان برگزار شد - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳
7

نخستین کارگاه تخصصی مهندسی خبر کشور در گیلان برگزار شد

  • کد خبر : 18044
  • ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۰
نخستین کارگاه تخصصی مهندسی خبر کشور در گیلان برگزار شد

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با اشاره به برگزاری کارگاه مهندسی خبر اصحاب رسانه گیلان گفت: شرکت‌کنندگان با شیوه‌های نوین مهندسی خبر، عملیات روانی، جریان‌سازی خبری، فنون پیشرفته مصاحبه و شگردهای افزایش مخاطب بیش از گذشته آشنا شدند.

به گزارش «گیل نویس» و به نقل از فارس، مهدی پارسا امروز (27 شهریور) در مراسم اختتامیه نخستین کارگاه تخصصی مهندسی خبر با بیان اینکه از هر ۱۰ ایرانی شش نفر عضو شبکه‌های اجتماعی هستند، اظهار کرد: سرعت زمان انتقال اطلاعات و اخبار رویدادها در استان گیلان کمتر از پنج دقیقه است.

وی با اشاره به ضرورت برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی و به ویژه بازآموزی برای اصحاب رسانه افزود: امسال با حضور اصحاب رسانه گیلان تا کنون ۲۳ کارگاه آموزشی برگزار شده و این دوره‌ها تا پایان سال ادامه داشته و تلاش می‌کنیم در تمامی شهرستان‌ها دوره آموزشی برگزار کنیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با اشاره به شرکت ۷۳ خبرنگار حرفه‌ای این استان در نخستین کارگاه مهندسی خبر اصحاب رسانه کشور در گیلان گفت: شرکت‌کنندگان با شیوه‌های نوین مهندسی خبر، عملیات روانی، جریان‌سازی خبری، فنون پیشرفته مصاحبه و شگردهای افزایش مخاطب بیش از گذشته آشنا شدند.

پارسا با اشاره به تدریس چهار نفر از اساتید رسانه در کارگاه تخصصی مهندسی خبر تصریح کرد: برای شرکت‌کنندگان آزمون نهایی از ۱۰۰ نمره برگزار شد که میانگین نمرات ۸۶ بود که نشان دهنده سطح بسیار خوب دوره و استعداد و توان بالای اصحاب رسانه شرکت‌کننده بوده است.

وی با بیان اینکه پویش سواد رسانه‌ای در ۱۰۰ مسجد منتخب جامعه هدف و با حضور هزاران نفر از مردم این استان برگزار شد، گفت: ۱۶ کانون شهرستانی بسیج رسانه در برگزاری این پویش مشارکت کردند و شهرستان‌های تالش، انزلی و رشت بیشترین دوره را برگزار کردند.

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=18044

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها