غرب به دنبال معرفی چهره جنگ‌طلبانه از اسلام است - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : سه شنبه, ۱۷ مهر , ۱۴۰۳
4

غرب به دنبال معرفی چهره جنگ‌طلبانه از اسلام است

  • کد خبر : 17930
  • ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸
غرب به دنبال معرفی چهره جنگ‌طلبانه از اسلام است

دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به اینکه غرب به دنبال معرفی چهره‌ای مخدوش و جنگ‌طلبانه از اسلام است، اظهار کرد: در برابر اسلام آمریکایی و عربستانی، اسلامی قرار دارد که مبتنی بر آموزه‌های غدیر و مبتنی بر عدالت و محبت است.

به گزارش «گیل نویس»، آیت‌الله رضا رمضانی صبح امروز (پنجشنبه، 14 شهریور) در جمع عزاداران حسینی در حرم خواهر امام رشت با بیان اینکه بیشترین کسی که نسبت به اسلام دل می‌سوزاند، پیامبر اکرم (ص) است، اظهار کرد: خداوند برای اینکه انسان‌ها بدون امام و معلم نباشند شخصیتی را که از هرجهت شایسته است انتخاب می‌کند تا جامعه اسلامی از امام به‌حق برخوردار شود.

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) با بیان اینکه، تمام مسئولیت‌های پیامبر اکرم(ص) مانند تعلیم، تربیت، تدبیر و رهبری جامعه اسلامی به‌جز وحی در اختیار امیرالمؤمنین(ع) بود، گفت: اگر رهبری جامعه اسلامی در تمام آن سالیان به دست امیر المومنین (ع) می‌افتاد جامعه از هر جهت پیشرفت می‌کرد و برکات فراوان‌تر می‌شد.

وی با اشاره به موانع پیش روی امام علی(ع) در دوران آن حضرت، افزود: در زمان حضرت علی (ع) نگذاشتند اراده تشریعی الهی تحقق پیدا کند.

آیت الله رمضانی، با بیان اینکه دشمنان در زمان ائمه اطهار(ع) به دنبال حذف فیزیکی و فکری بودند، تصریح کرد: با این وجود امامان معصوم(ع) در حوزه تعلیم و تربیت نقش داشتند ولی دشمنان در مسیر هدایت سیاسی مردم توسط امامان(ع) همواره سنگ اندازی می‌کردند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اگر می‌خواهیم واقعه عاشورا را مطالعه کنیم باید سال‌های قبل آن‌هم تحلیل و مطالعه شود، تاکید کرد: زیارت عاشورا تحلیل واقعه عاشورا است.

وی با اشاره به اینکه غدیر در حقیقت برای صیانت جامعه اسلامی از هر نوع انحراف بوده و فهم دقیق از اسلام در طول تاریخ به ما ارائه داده است، اظهار کرد: اگر غدیر نبود قطعاً از اسلام هیچ‌چیزی باقی نبود.

آیت‌الله رمضانی با بیان اینکه اسلام عربستانی، همان اسلامی است که همراه با نتانیاهو و ترامپ، مثلث شومی را تشکیل داده که قراردادهای تسلیحاتی چندین میلیارد دلاری منعقد می‌کند، افزود: در برابر اسلام آمریکایی و عربستانی، اسلامی قرار دارد که مبتنی بر آموزه‌های غدیر و مبتنی بر عدالت و محبت است.

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) با بیان اینکه غرب به دنبال معرفی چهره‌ای مخدوش و جنگ‌طلبانه از اسلام است، خاطرنشان کرد: بی‌خردی سیاسی، بدترین نوع سیاست است و در آن بعضی خود را دانا می‌دانند درحالی‌که بی‌خرد و جاهل هستند.

وی با تأکید بر لزوم ساده‌زیستی مسئولین و تلاش برای رفع مشکلات در جامعه، اذعان کرد: مردم وقتی ببینند مسئولین در کنار آن‌ها و ساده‌زیست هستند، آن‌ها هم درست زندگی می‌کنند و با مسئولین بیشتر همراه می‌شوند.

 

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=17930

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها