برگزاری سومین جشنواره خرمن در صومعه‌سرا - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
5

برگزاری سومین جشنواره خرمن در صومعه‌سرا

  • کد خبر : 17884
  • ۰۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۹:۳۲
برگزاری سومین جشنواره خرمن در صومعه‌سرا

دبیر برگزاری جشنواره خرمن با اشاره به برگزاری سومین جشنواره خرمن در شهرستان صومعه‌‌سرا، گفت: لافندبازی، نمایش آئینی، موسیقی، بازی‌های بومی محلی و خرمن نمادین برنج از جمله برنامه‌های این جشنواره است.

علیرضا مهرگان در گفتگو با خبرنگار «گیل نویس»، سومین جشنواره خرمن با حضور عموم مردم و مسئولین شهرستانی و استانی در دبستان میرزاد زارع واقع در روستای واقعه دشت شهرستان صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

دبیر برگزاری جشنواره خرمن، اظهار کرد: هدف از برگزاری این جشنواره، حفظ و پاسداشت آیین‌های بومی محلی و انتقال آ‌ن‌ها به نسل جدید و معرفی روستاها به گردشگران و ایجاد فضای شاد برای مردم است.

وی با اشاره به اینکه جشنواره خرمن، از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه روز پنجشنبه، ۷ شهریور ماه ۱۳۹۸ برگزار می‌شود، افزود:‌ لافندبازی، نمایش آئینی، موسیقی، بازی‌های بومی محلی و خرمن نمادین برنج از جمله برنامه‌های این جشنواره است.

مهرگان با اشاره به تلاش‌های دهیاری و شورای واقعه‌دشت در این جشنواره، خاطرنشان کرد: همچنین از حمایت‌های اداره ورزش و فرمانداری و بخشداری مرکزی و سایر ادارات شهرستان صومعه‌سرا برای برگزاری سومین دوره از جشنواره خرمن تشکر می‌کنیم.

 

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=17884

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها