اجرای طرح بخشودگی جرائم بیمه‌ای برای حمایت کارفرمایان و واحدهای بحرانی - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
6

اجرای طرح بخشودگی جرائم بیمه‌ای برای حمایت کارفرمایان و واحدهای بحرانی

  • کد خبر : 17715
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۸:۱۳
اجرای طرح بخشودگی جرائم بیمه‌ای برای حمایت کارفرمایان و واحدهای بحرانی

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان گفت: بخشودگی جرائم بیمه‌ای تدبیر اتخاذی در بسته حمایتی تامین اجتماعی برای کمک به کارفرمایان و واحدهای بحران‌دار در سال رونق تولید است.

به گزارش «گیل نویس»، جمیل حق‌پرست، در حاشیه نشست کارگروه رفع موانع تولید که طی آن بخشنامه اجرایی بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب بعنوان گام سازمان برای کمک به رونق تولید تشریح شد، با اشاره به بدهی 715 میلیارد تومانی کارفرمایان استان تا پایان اسفند سال 97، اظهار کرد: میزان مطالبات ما در استان نسبت به ابتدای دهه 90 بیش از 5 برابر شده است و از رشدی 400 درصدی برخوردار می‌باشد.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه طرح بخشودگی جرائم با هدف مساعدت به تولیدکنندگان و کارفرمایان و بمنزله یکی از تدابیر اتخاذ شده در بسته حمایتی سازمان تامین اجتماعی در سال رونق تولید در سطح شعب در حال اجراست، افزود: کارفرمایان میتوانند جهت تعیین تکلیف دیون و امکان استفاده از این فرصت تا 13 شهریور ماه به واحدهای تابعه در سراسر استان مراجعه نمایند.

وی ضمن قدردانی ازمسئولین تشکلها و مجامع کارفرمایی استان در معرفی و تبیین اهمیت موضوع بعنوان فرصتی مغتنم، تصریح کرد: بر اساس دستورالعمل ابلاغی امکان بخشودگی جرائم برای واحدهای تولیدی ، صنعتی و … که به دلایلی همچون تغییرات نرخ ارز، بحرانهای اقتصادی و تحریمها، با مشکلات مالی مواجه و موفق به پرداخت حق بیمه ها در موعد قانونی نگردیده و مدیون می‌باشند و دارای گواهی لازم از ستاد رفع موانع تولید هستند، فراهم می‌باشد.

حق پرست با دعوت از تمامی کارفرمایان بدهکار مشمول، اذعان کرد: امیدواریم در روزهای باقیمانده تا 13 شهریور ماه شاهد حضور و پیگیری این عزیزان برای بهره‌مندی و تعیین تکلیف وضعیت بدهی‌ها باشیم.

گفتنی است، در حال حاضر بیش از 34 هزار کارفرمای گیلانی رقمی افزون بر 715 میلیارد تومان به تامین اجتماعی استان بدهکار می‌باشند.

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=17715

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها