پرداخت متوسط روزانه 8 میلیارد تومان تعهدات توسط تامین اجتماعی گیلان - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
9

پرداخت متوسط روزانه 8 میلیارد تومان تعهدات توسط تامین اجتماعی گیلان

  • کد خبر : 17538
  • ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۱
پرداخت متوسط روزانه 8 میلیارد تومان تعهدات توسط تامین اجتماعی گیلان

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با اشاره به پرداخت متوسط روزانه 8 میلیارد تومان تعهدات توسط تامین اجتماعی گیلان، گفت: این رقم به تنهایی معادل اعتبار بسیاری از ادارات یا پروژه های کلان استانی می‌باشد.

207501به گزارش «گیل نویس»، جمیل حق پرست مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان با اعلام این خبر افزود: تامین اجتماعی استان گیلان بطور متوسط ماهانه حدود 200 میلیارد تومان در بخش بیمه ای ارائه تعهدات می نماید.

ایشان تاکید کرد: لغایت آبان ماه سال جاری بیش از 32 میلیارد تومان انواع تعهدات کوتاه مدت در قالب کمک هزینه ها و غرامتها به بیمه شدگان استان پرداخت شده است.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه در نیمه اول امسال بیش از 53 میلیارد تومان مقرری بیمه بیکاری پرداخت شده است اظهار کرد: پرداخت انواع مستمری بزرگترین گروه تعهداتی سازمان تامین اجتماعی را در برمیگیرد بگونه ای که در هشت ماهه لغایت آبان مبلغ 1475 میلیارد تومان در حوزه های بازنشستگی ، ازکارافتادگی و بازماندگان صورت گرفته است.

جمیل حق پرست با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 407 هزار بیمه شده اصلی و 122 هزار مستمری بگیر تحت پوشش تامین اجتماعی گیلان بوده و با احتساب هزینه های بخش درمان بیش از 2000 میلیارد تومان تعهدات و خدمات به جامعه هدف ارائه گردیده است.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در ادامه خاطرنشان کرد: پرداخت این رقم بیانگر متوسط روزانه 8 میلیارد تومان تعهدات است که خود به تنهایی معادل اعتبار بسیاری از ادارات یا پروژه های کلان استانی می باشد.

ایشان افزود: میتوان متصور بود که تامین اجتماعی استان هر روز در حال افتتاح پروژه ای به ارزش 8 میلیارد تومان است که در شرایط اقتصادی کنونی با همت و تلاش پرسنل و همکاری بیمه شدگان و کارفرمایان استان در حال انجام است.

حق پرست در پایان سخنان خود با دعوت از بیمه شدگان و کارفرمایان گرامی، خواستار جدیت بیشتر برای انجام تکالیف قانونی و پرداخت بموقع و واقعی حق بیمه ها گردیده و اذعان داشت: با توجه به عمومی و غیردولتی بودن سازمان و نداشتن منابع و بودجه دولتی ، انجام تمامی تعهدات از محل جمع آوری حق بیمه ها صورت میگیرد که مشارکت شرکای اجتماعی در موعدهای قانونی برای ادای مطلوب تعهدات الزامیست.

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=17538

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها