ایران اسلامی مقابل تهدید علیه امنیت ملی اقدام متقابل می‌کند - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
6

ایران اسلامی مقابل تهدید علیه امنیت ملی اقدام متقابل می‌کند

  • کد خبر : 17481
  • ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۹
ایران اسلامی مقابل تهدید علیه امنیت ملی اقدام متقابل می‌کند

سرپرست استانداری گیلان با بیان اینکه هر تهدیدی که برای کشور و امنیت ملی باشد، نظام اسلامی اقدام متقابل می‌کند، افزود: کشور ایران در سایه حمایت و تدابیر مقام معظم رهبری همواره به دنبال وفاق و همدلی است.

IMG18584965به گزارش «گیل نویس»، ارسلان زارع عصر دیروز (پنج‌شنبه؛ 3 مرداد) در شورای اداری استان در استانداری با اشاره به اینکه امروز در جهان و منطقه شاهد حوادث گوناگونی هستیم که سبب تنش بین کشورها شده است، تاکید کرد: نمونه آن برخی ناآرامی‌ و نابسامانی‌ها به ویژه اخیرا در خلیج فارس بوده که به سبب برنامه‌های ضد ایرانی دولت ترامپ و انگلیس بوده است.

سرپرست استانداری گیلان با بیان اینکه ترامپ از ابتدای شکل‌گیری دولتش به دنبال ایران هراسی بوده است، تاکید کرد: تلاش دولت ترامپ استمرار و اصرار بر سیاست ایران هراسی در جهان به ویژه کشورهای عربی بوده است.

وی اظهار کرد: یکی از تلاش‌های دولت ترامپ برای ایران هراسی، فروش سلاح‌های انبارشده خود به کشورهای عربی است.

زارع با اشاره به اینکه ملت آگاه ایران به خوبی می‌داند که امنیت ملی مهمترین اصل حاکمیت هر کشور به ویژه برای ما است، تصریح کرد: اولویت سیاست خارجی ما اجرای منویات مقام معظم رهبری یعنی اجرای سیاست اصول اساسی بر مبنای عزت، مصلحت و حکمت است.

سرپرست استانداری گیلان خاطرنشان کرد: سیاست و راهبرد دولت جمهوری اسلامی در طول چهل سال انقلاب اسلامی، همواره در راستای تقویت روحیه صلح و دوستی و برادری در کشورهای منطقه بوده است.

وی با بیان اینکه هر تهدیدی که برای کشور و امنیت ملی باشد، نظام اسلامی اقدام متقابل می‌کند، افزود: کشور ایران در سایه حمایت و تدابیر مقام معظم رهبری همواره به دنبال وفاق و همدلی است.

زارع سال جاری را از دو منظر به عنوان سال حساس برای ملت، نظام دولت جمهوری اسلامی دانست و گفت: مخالفان عزت مردم و معاندان نظام اسلامی تلاش دارند بر مردم و نظام فشار آورده و ما را در تنگنا قرار دهند.

سرپرست استانداری گیلان، با تاکید بر اینکه هر چه وفاق و همدلی بین مردم بیشتر باشد، دشمنان زودتر از توطئه‌های خود علیه ملت ایران ناامید می‌شوند، تاکید کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند سال جاری می‌تواند سبب افتخارآفرینی ایران اسلامی شود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات به عنوان بزرگترین رویدادهای سیاسی و اجتماعی است، افزود: قطعا مخالفان نظام خواستار کاهش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس و ایجاد اختلاف، تنش و اغتشاش در جامعه هستند.

زارع اظهار کرد: ما به عنوان مجریان انتخابات به دشمنان اعلام می‌کنیم که به فضل الهی انتخابات مجلس در اسفند سال جاری، با مشارکت حداکثری، سالم، قانون‌مند و و باشکوه و عظمت بسیار، برگزار می‌شود.

سرپرست استانداری گیلان، خطاب به مسئولین و مدیران اجرایی استان، گفت: باید با ارتباط بیشتر با مردم، تکریم ارباب رجوع و همدلی در راستای رضایتمندی مردم بیشتر تلاش کنیم.

وی در ادامه به تأمین و تجهیز دفاتر ائمه جمعه اشاره و بیان کرد: از فرمانداران می‌خواهم تا طبق اجازه قانون به این دفاتر کمک‌های مختلف انجام دهند.

زارع همچنین با صرفه‌جویی مصرق برق در استان تاکید و خاطرنشان کرد: با توجه به گرمای هوا، از مردم درخواست داریم در ساعت پیک مصرف برق، دستگاه‌های با مصرف زیاد را خاموش کنند.

سرپرست استانداری گیلان، همچنین نسبت به دستگاه‌هایی که مصرف برق زیادی دارند، هشدار داد و گفت: توزیع برق گیلان مجاز است که به صورت هفتگی مصرف برق دستگاه و سازمان‌های دولتی را رصد کند و برق هر دستگاهی که مصرف زیاد و خارج از عرف داشته باشد را به صورت موقت قطع کند.

 وی به 17 مرداد، روز خبرنگار اشاره و تاکید کرد: دستگاه‌های مختلف در روز خبرنگار امسال بیشتر از گذشته از خبرنگاران به عنوان یک قشر زحمتکش تجلیل کنند.

زارع همچنین اهدای خون را اهدای زندگی دانست و اذعان کرد: باید در معرفی اهدای خون آموزش و تبلیغات مناسب انجام شود و دستگاه‌های فرهنگی در این زمینه فعالیت بیشتری داشته باشند.

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=17481

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها