برگزاری همایش رسانه و مالیات در رشت - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳
9

برگزاری همایش رسانه و مالیات در رشت

  • کد خبر : 17179
  • ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵
برگزاری همایش رسانه و مالیات در رشت

مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان با اشاره به برگزاری همایش رسانه و مالیات ویژه اصاب رسانه استان در رشت، گفت: روشنگری در مورد مشکلات و مسایل مالیاتی که مدیران رسانه‌ها با آن دست به گریبان هستند، از جمله اهداف برگزاری این همایش است.

کریم خورسندیبه گزارش «گیل‌نویس»، کریم خورسندی، مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان در گفتگو با خبرنگار شبستان، گفت: همایش رسانه و مالیات ویژه اصحاب قلم و رسانه استان در آستانه سال نو در رشت برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این همایش به همت خانه مطبوعات گیلان و با همکاری اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان برگزار می‌شود، تصریح کرد: هدف از برگزاری این همایش روشنگری در مورد مشکلات و مسایل مالیاتی، مدیران رسانه‌های مکتوب و مجازی است.

خورسندی با تاکید بر اینکه برآیند این همایش می‌تواند سبب جلوگیری از آسیب‌های احتمالی مالیاتی به رسانه‌ها شود، خاطرنشان کرد: در این همایش کوچکی‌نژاد و حسنی از نمایندگان مردم رشت در مجلس، دلخوش نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس، فاضلی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و انوری مدیرکل امور مالیاتی استان حضور دارند.

مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان با اشاره به بیان مسائل مالیاتی رسانه‌ها در این همایش گفت: یکی از این موارد این است که هرچند رسانه‌ها طبق قانون از پرداخت مالیات معاف هستند ولی عدم ارائه اظهارنامه باعث می‌شود مالیات به آنها تعلق گیرد.

وی اذعان کرد: همایش رسانه و مالیات، پنجشنبه(17 اسفند) سال جاری از ساعت 9 تا 11 صبح در سالن اجتماعات اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان گیلان واقع در میدان فرهنگ رشت برگزار می‌شود.

لینک تصویر پوستر همایش “رسانه و مالیات” که قرار است 17 اسفند 1396 در رشت برگزار شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=17179

نوشته‌های مشابه

۰۲مرداد
از برگزاری دوره‌های آموزشی تا حمایت‌های مادی و معنوی از خبرنگاران
۰۱خرداد
خبرنگاران در لیست فاز سوم تزریق واکسن کرونا هستند
۱۷فروردین
فعالان رسانه ای آسیب دیده از کرونا مشمول بیمه بیکاری می شوند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها