برگزاری سومین دوره برنامه ملی جشن رمضان در گیلان - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
9

برگزاری سومین دوره برنامه ملی جشن رمضان در گیلان

  • کد خبر : 16531
  • ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
برگزاری سومین دوره برنامه ملی جشن رمضان در گیلان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از برگزاری سومین دوره برنامه ملی جشن رمضان به همت دفتر تبلیغ، ترویج و توسعه فعالیت های قرآن و عترت، معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گیلان خبر داد.

به گزارش سرویس فرهنگی «گیل‌نویس» ، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، فیروز فاضلی بابیان اینکه برنامه‌ها  در قالب برنامه‌های عمومی و ویژه ارائه می‌شود اظهار کرد: برپایی ١٦ نمایشگاه قرآنی و برگزاری ٦٠ محفل انس با قرآن در ١٦ شهرستان استان به همراه برگزاری ١٢ برنامه تواشیح در مساجد استان برخی از برنامه‌های عمومی یادشده است.

وی با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های در نظر گرفته‌شده در جشن رمضان گفت: برگزاری ١٦ نشست علمی و تخصصی فرق و مذاهب در ١٦ شهرستان، اجرای تئاتر خیابانی در شهرهای رشت، لنگرود، لاهیجان و آستانه‌اشرفیه، اجرای برنامه شعرخوانی در ١٦ مسجد، تجلیل از ١٤ نفر شاخص قرآنی در عرصه فرهنگ و هنر، برگزاری ٢٠ برنامه تفسیر و تدبر از دیگر برنامه‌های طرح‌ریزی‌شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان افزود: اکران فیلم‌های قرآنی در رشت، تالش، فومن و ماسال، برگزاری مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه در شبکه تلویزیونی باران و همچنین اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی استان و برگزاری سلسله برنامه‌های سی روز با قرآن کریم، برنامه‌های عمومی جشن رمضان در گیلان را تشکیل می‌دهند.

فاضلی گفت: همچنین، برگزاری مراسم مشق نور، برگزاری جلسات وحدت در مساجد اهل سنت، نمایشگاه بزرگ سبک زندگی در محوطه پیاده‌روی بزرگ رشت، برپایی ١٠ مجلس کرسی تلاوت وحدت در پنج مسجد تالش و پنج مسجد رضوانشهر نیز برنامه‌های ویژه جشن یادشده در گیلان را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام / فارس

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=16531

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها