برگزاری محافل انس با قرآن همزمان با ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه رشت - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
9

برگزاری محافل انس با قرآن همزمان با ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه رشت

  • کد خبر : 16446
  • ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۴
برگزاری محافل انس با قرآن همزمان با ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه رشت

کارشناس فرهنگی و قرآنی اوقاف و امور خیریه رشت گفت: محافل انس با قرآن کریم همزمان با ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه رشت برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس فرهنگی «گیل‌نویس» ، جواد پور بهلول، کارشناس فرهنگی و قرآنی اوقاف و امور خیریه رشت با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: به مناسبت ماه مبارک رمضان محافل انس با قرآن کریم در مساجد و بقاع متبرکه گیلان برگزار می‌شود.

وی  افزود: محفل انس با قرآن همراه با تلاوت قاریان ممتاز استان حاج ابراهیم تبسم چهره، فرزاد غلام‌زاده و علیرضا شهیدنیا روز سه شنبه(9خرداد) ساعت 10 شب در بقعه متبرکه سید عبدالله آقا سیاهپوش سنگر برگزار می‌شود.

کارشناس فرهنگی و قرآنی اوقاف و امور خیریه رشت گفت: در ایام ماه مبارک رمضان هر روز بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در جوار حرم ملکوتی آقا دانای علی توسط قاری ممتاز، مظاهر وحیدی ختم قرآن برگزار می‌شود.

پوربهلول با بیان اینکه رمضان ماه نزول قرآن است و باید دل‌ها را در ایماه بیشتر به خدا و قران نزدیک کنیم، تصریح کرد: برگزاری محافل انس با قرآن، سبب آشنایی هر چه بیشتر نوجوانان و جوانان با کلام الهی و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه و انس با کلام الهی سبب قرآنی شدن کردار و رفتار انسان‌ها می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: قرائت و درک آیات قرآن موجب پدید آمدن معرفت و پیروی انسان‌ها از دستورات الهی و رهنمودهای ولایت‌فقیه در جامعه خواهد شد.

کارشناس فرهنگی و قرآنی اوقاف و امور خیریه رشت با اشاره به اختتامیه مرحله شهرستانی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف اظهار داشت: محمد پهلوان، رضا صادقی و مهدی ساکت در رشته قرائت تحقیق و اصغر ساجدی، کامران تقی‌زاده و کمیل همتی در رشته ترتیل مقام اول تا سوم را کسب کردند.

انتهای پیام / شبستان

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=16446

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها