محروم شدن پرسپولیس مشکوک بود - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : سه شنبه, ۱۷ مهر , ۱۴۰۳
8

محروم شدن پرسپولیس مشکوک بود

  • کد خبر : 16307
  • ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۳:۳۲
محروم شدن پرسپولیس مشکوک بود

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که اقدامات منجر به محروم شدن پرسپولیس و هواداران مشکوک است و این شائبه وجود دارد که توطئه‌ای علیه پرسپولیس و فوتبال ایران وجود داشته باشد.

به گزارش سرویس ورزشی «گیل‌نویس» ، علی جمشیدی، معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه در خصوص محرومیت هواداران پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا اقدامات حقوقی در راستای استیفای حقوق این باشگاه انجام و لوایح مربوطه تقدیم و تقاضای استیناف و تجدید نظرخواهی شده است، گفت: مشکل حادث شده مربوط به رأی سال 2015 کنفدراسیون است که طی آن به دلیل پرتاب ترقه و استفاده از لیزر، باشگاه به صورت تعلیقی محکوم شده بود که متأسفانه در بازی الوحده به دلیل تخلفات برخی تماشاگران که قطعاً حساب آنها از هواداران فهیم و پرشور و شعور باشگاه جداست، رای تعلیقی به حالت اجرا در آمد و باشگاه از حق حضور تماشاگر محروم شد.

وی ضمن تأکید بر اینکه پیگیری‌های قانونی و قضایی در برخورد با اشخاص متخلف انجام و افراد خاطی شناسایی شده‌اند افزود: با توجه به باقی ماندن زمان هفت روز تا بی‌اثر شدن رأی موصوف به دلیل مرور زمان و انجام تخلف در موعد زمانی مذکور، این اقدام را شائبه برانگیز و مشکوک می‌دانیم و چه بسا که نیت پلید و شومی در جهت ضربه زدن به منافع باشگاه پرسپولیس در کار باشد.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: از همه ارکان فوتبال چه در فدراسیون و چه در نیروی انتظامی درخواست مساعدت و اقدامات مضاعف در کنترل هر چه بهتر مبادی ورودی ورزشگاه‌ها را داریم. هواداران فهیم پرسپولیس نیز مطمئن باشند در برخورد با عوامل خاطی و دفاع از حقوق باشگاه هیچگونه اغماضی نخواهیم داشت.

انتهای پیام / مشرق

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=16307

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها