حقوق وزرا در دولت یازدهم 5 برابر شد/ بیش از 6 میلیون جوان آماده کار هستند اما برنامه نیست - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
7

حقوق وزرا در دولت یازدهم 5 برابر شد/ بیش از 6 میلیون جوان آماده کار هستند اما برنامه نیست

  • کد خبر : 16026
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲
حقوق وزرا در دولت یازدهم 5 برابر شد/ بیش از 6 میلیون جوان آماده کار هستند اما برنامه نیست

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه روحیه اشرافی‌گری از دولت آغاز شد گفت: پس از تحویل دولت دهم به یازدهم حقوق وزرا پنج برابر شد و بودجه عمرانی کاهش یافت و بودجه جاری افزایش داشت.

به گزارش سرویس اقتصادی «گیل‌نویس» ، اسدالله عباسی عصر دیروز در ستاد حامیان مردمی حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در رستم‌آباد این شهرستان با بیان اینکه تمام زندگی ما امتحان است، اظهار کرد: امروز روز امتحان الهی است و باید انتخابی داشته باشیم که موجود تعالی کشور شویم.

وی با اشاره به اینکه دو انتخابات مهم پیش رو ماست، افزود: باید کسی را انتخاب کنیم که کارآمد و دلسوز باشد، انتخاب رئیس جمهور تنها انتخاب فرد نیست بلکه انتخاب نگرش است و باید آن نگرش موجب تحقق آرمان‌های انقلاب و رهبر باشد.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با تصریح بر اینکه باید عملکردها را مقایسه کنیم، تصریح کرد: باید با این مقایسه وجدانمان راضی باشد و سیاه‌نمایی نکنیم.

وی مسکن مهر را یک پروژه نگاه به محرومان و مستضعفان دانست و گفت: مسکن چالش بزرگی برای محرومان بود و اگر دولت یازدهم کمک و حمایت می‌کرد این چالش برطرف می‌شد.

عباسی با اشاره به اینکه خزانه خالی و سیلوهای خالی دروغی بود که گفته شد، ادامه داد: هر کدام از اینها مانند گندم زمانی دارد مگر می‌شود که در زمستان گندم برداشت کرد.

وی اضافه کرد: باید ظرفیت‌های داخلی کشور را ببینیم و مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی را بیان فرمودند یعنی اینکه نگاه به کشورهای بیگانه نداشته باشیم و به منابع داخلی روی بیاوریم.

 نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روحیه اشرافی‌گری از دولت آغاز شد، خاطرنشان کرد: این روحیه تا تمام اداره‌های ما کشیده و محرومان نادیده گرفته شدند ضمن اینکه دولت‌های خارجی و بیگانگان به دنبال تضعیف ما هستند و برای ما برنامه دارند و باید با انتخاب درست برنامه داشته باشیم.

وی گفت: پس از تحویل دولت دهم به یازدهم حقوق وزرا پنج برابر شد و بودجه عمرانی کاهش یافت و بودجه جاری افزایش داشت، آیا این درست است، دوستان کارنامه چهار سال را بیان کنند، پنج هزار واحد اقتصادی تعطیل شد و آزادراه، منطقه آزاد انزلی و راه‌آهن از پروژه‌های بزرگی بود که از سفر مقام معظم رهبری استارت خورد.

 عباسی با تصریح بر اینکه تورم پایین آمده اما رکود را چگونه باید کنترل کرد، افزود: چگونه نور چشمی‌ها مشاور فرمانداران شدند، رئیس جمهوری می‌خواهیم که زحمت‌های شهدای مدافع حرم را نادیده نگیرد.

وی خاطرنشان کرد: بیش از 6 میلیون جوان آماده کار داریم اما برنامه‌ای ندیدیم، سند ننگین 2030 را مخفیانه قبول کردند و می‌گویند که برخی بندها را قبول نداریم، امروز با توانمندی که داریم نباید از چین واردات کنیم، نباید دختر مظلوم وزیر 200 میلیون تومان لباس از ایتالیا لباس وارد کند آن هم در سالی که مقام معظم رهبری آن را اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامیدند.

 رئیس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به اینکه آنها روستاییان و مردم را نمی‌فهمند، یادآور شد: چرا مدیر عامل بانک‌ها را برادر رئیس جمهور انتخاب می‌کند و وام‌های میلیاردی داده می‌شود، نقدینگی در دولت قبل بیش از سه برابر دولت یازدهم بود، این دولت قادر نیست شغل ایجاد کند.

وی متذکر شد: دولت به مردم القا کرده که هست که دولت‌ها باید هشت ساله باشد اما مردم و جوانان با بصیرت و کرامت این دروغ را می‌شکنند، می‌گویند ما نمی‌توانیم یارانه را برای 96 افزایش دهیم نمیشه، زیرا بودجه بسته شده اما برای 97 که می‌شود، چهار سال جوانان ما به خاطر کار سرخورده شدند، نگذارید چهار سال دیگر نیز جوانان ما سرخورده شوند بعد می‌گویند دختر مظلوم وزیر رفته 200 میلیون تومان لباس ایتالیایی بیاورد.

انتهای پیام / فارس

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=16026

نوشته‌های مشابه

۲۲شهریور
ورود بیش از ۳۸۲ هزار و ۲۰۰ خودرو به گیلان
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان خبر داد:

ورود بیش از ۳۸۲ هزار و ۲۰۰ خودرو به گیلان

۱۷شهریور
شرکت ۱۴ هزار گیلانی در پویش نذر خون
مدیر پزشکی انتقال خون گیلان خبر داد:

شرکت ۱۴ هزار گیلانی در پویش نذر خون

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها