تالار مرکزی رشت سرمایه ملی رها شده در گیلان - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
9

تالار مرکزی رشت سرمایه ملی رها شده در گیلان

  • کد خبر : 15654
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲:۵۳
تالار مرکزی رشت سرمایه ملی رها شده در گیلان

مدیر مسؤول ماهنامه اقتصاد و صنعت گیلان به پیشرفت فیزیکی 90 درصدی تالار مرکزی رشت در دولت گذشته اشاره کرد و گفت: پس از گذشت چهار سال از دولت کنونی تالار مرکزی رشت به عنوان سرمایه ملی رها شده است.

به گزارش سرویس اقتصادی «گیل‌نویس» ، محمدرسول سماکچی  با بیان اینکه به فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر و گیلان تعلق خاطر دارم اظهار کرد: تالار مرکزی شهر رشت در خیابان امین‌ ضرب در دولت گذشته در ردیف پروژه‌های مهر ماندگار بود و می‌خواستند در آن دولت احداث آن را به اتمام برسانند.

وی ادامه داد: در دولت گذشته بیش از 90 درصد از عملیات اجرایی تالار مرکزی رشت انجام شده بود و اکنون چهار سال از عمر دولت کنونی گذشته اما هنوز تالار مرکزی رشت افتتاح و راه‌اندازی نشده و این سرمایه ملی رها شده است.

مدیر مسؤول ماهنامه اقتصاد و صنعت گیلان به اقدام‌های انجام شده در دولت کنونی در استان اشاره کرد و افزود: فعالیت‌های انجام شده به صورت ملی نبوده و در حد کوچک انجام شده است.

سماکچی با بیان اینکه در مسأله رسیدگی به چایکاران اقدام‌های خوبی انجام شده و از این امر قدردانی می‌کنیم، تصریح کرد: در موارد دیگر و طرح‌های بزرگ در گیلان اقدامی انجام نشده است.

وی به افتتاح بیمارستان پارس رشت توسط رئیس جمهور و وزیر بهداشت در سفر فروردین‌ماه جاری به گیلان اشاره کرد و گفت: از بیش از یک‌سال گذشته بیمارستان پارس بیماران را پذیرش می‌کند و عمل جراحی در آن انجام می‌شود.

مدیر مسؤول ماهنامه اقتصاد و صنعت گیلان با اشاره به اینکه بیمارستان پارس متعلق به بخش خصوصی است و ربطی به دولت ندارد، بیان کرد: پس از یک‌سال فعالیت بیمارستان مذکور و پذیرش بیماران، رئیس جمهور آن را افتتاح کرده است و افتتاح دوباره معنا ندارد.

انتهای پیام / فارس

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=15654

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها