احداث پل طبیعت موجب ماندگاری گردشگران در رشت می‌شود - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
5

احداث پل طبیعت موجب ماندگاری گردشگران در رشت می‌شود

  • کد خبر : 15615
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳
احداث پل طبیعت موجب ماندگاری گردشگران در رشت می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه هیچ مرکزی برای جذب گردشگر در این شهر وجود ندارد گفت: احداث پل طبیعت در رشت به طول یک‌هزار و 800 متر موجب ماندگاری گردشگران در شهر رشت می‌شود.

به گزارش سرویس اجتماعی «گیل‌نویس» ، محمدحسین واثق‌کارگرنیا  تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت علی اکبر(ع) اظهار کرد: شهر رشت جزو شهرهایی بوده که در فصول خاصی از سال از جمله ایام نوروز و تابستان پذیرای گردشگران بسیاری است.

وی با اشاره به اینکه گردشگران در رشت ماندگار نیستند، گفت: هیچ مرکزی برای جذب گردشگر در رشت وجود ندارد و بیشتر آنها به صورت گذری و یا چند ساعته در رشت حضور پیدا کرده و بلافاصله شهر را ترک می‌کنند.

 عضو شورای اسلامی شهر رشت درباره احداث پل طبیعت بیان کرد: پل طبیعت به طول یک‌هزار و 800 متر موجب ماندگاری گردشگران در شهر رشت می‌شود و امتداد آن از پارک مفاخر به داخل پارک دانشجو می‌تواند به عنوان یک جاذبه بسیار خوب گردشگری برای ماندگار کردن گردشگر نقش‌آفرینی کند.

وی با اینکه احداث پل طبیعت موجب رونق کسب وکار و اشتغالزایی در رشت می‌شود گفت: با این کار ضمن ایجاد اشتغال در شهر درآمد پایدار نیز برای شهرداری رشت ایجاد می‌شود و توسعه صنعت گردشگری نیاز اساسی در شهر رشت بوده و ارتقای کسب و کار، ایجاد درآمد پایدار و توقف مسافر در رشت از جمله مزایای پرداختن به این صنعت است.

انتهای پیام / فارس

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=15615

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها