یک درصد بودجه شهرداری رشت به باشگاه سپیدرود اختصاص یابد - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
8

یک درصد بودجه شهرداری رشت به باشگاه سپیدرود اختصاص یابد

  • کد خبر : 15582
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰
یک درصد بودجه شهرداری رشت به باشگاه سپیدرود اختصاص یابد

عضو شورای اسلامی شهر رشت خواستار یک درصد بودجه شهرداری این شهر به باشگاه سپیدرود شد.

به گزارش سرویس ورزشی «گیل‌نویس» ، محمدعلی رفیعی‌نوده پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی این شهر با اشاره به اینکه باید با اختصاص یک‌درصد بودجه شهرداری این شهر به تیم سپیدرود، از این تیم مردمی و پرطرفدار شهر رشت حمایت کنیم، اظهار کرد: سپیدرود تیم با سابقه و مردمی رشت است و باید بگویم تنها کسانی که دلسوز واقعی برای این تیم بودند اعضای شورای رشت بود.

وی با بیان اینکه بسیاری درباره حمایت از این تیم حرف‌های زیادی زدند، افزود: قرار بود برای این تیم کارهای زیادی انجام شود اما تنها به گرفتن عکس و تبلیغات اقدام کردند و تنها شورا و چند شهروند به کمک این تیم آمدند و گاهی بازیکنان تیم سپید رود لباس برای تعویض نداشتند اما اعضای شورا همواره کنار این تیم بودند و پشتیبانی کردند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت خواستار تداوم کمک‌ها به تیم لیگ برتری سپیدرود شد و بیان کرد: از اعضای شورا می‌خواهیم با مصوب کردن اختصاص یک درصد از بودجه محقق شده شهرداری رشت به این تیم همچنان حمایت خود را ادامه دهند.

وی گفت: اگر می‌خواهیم سپیدرود با آرامش در لیگ برتر بازی کند و دغدغه تغییر شهردار و شورا را نداشته باشد باید با تصویب این لایحه موافقت شود و لیدرهای تیم سپیدرود نیز دلسوزانه حرف بزنند و بدانند که از افتخارات شورای چهارم حمایت همه جانبه از تیم مردمی سپیدرود است.

فاطمه شیرزاد  عضو دیگر شورای شهر رشت نیز در جلسه مذکور با اشاره به صعود تیم سپیدرود رشت به لیگ برتر اظهار کرد: اعضای شورا از این تیم حمایت بسیاری کردند و این حمایت همچنان ادامه می‌یابد.

 وی درباره بیماران خاص گفت: بیماران خاص به دلیل هزینه هنگفت درمان با مشکلات بسیاری مواجه هستند و باید این مشکل با عنایت دولت آینده برطرف شود ضمن اینکه تقاضا داریم مشکل تأخیر در پرداخت مطالبات پرسنل شهرداری برطرف شود.

انتهای پیام / فارس

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=15582

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها