صادرات 36 تن پنیر خامه‌ای ایران از مرز آستارا به روسیه - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
4

صادرات 36 تن پنیر خامه‌ای ایران از مرز آستارا به روسیه

  • کد خبر : 15526
  • ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰
صادرات 36 تن پنیر خامه‌ای ایران از مرز آستارا به روسیه

رئیس شبکه دامپزشکی آستارا از صادرات 36 تن پنیر خامه‌ای ایران به ارزش 26 هزار دلار از مرز زمینی این شهرستان به روسیه در سال جاری خبر داد.

به گزارش سرویس اقتصادی «گیل‌نویس» ، بهرام پورضرب  اظهار کرد: سومین محموله پنیر خامه‌ای ایران در سال جاری با نظارت مستقیم شبکه دامپزشکی آستارا و رعایت ضوابط و شرایط قرنطینه به روسیه صادر شد.

وی وزن این محموله صادراتی را 36 تن به ارزش 26 هزار دلار عنوان کرد و افزود: صدور تمام مجوزهای لازم محموله صادراتی مذکور توسط اداره کل دامپزشکی مازندران با هدف تأمین بخشی از مواد غذایی مورد نیاز کشور هدف انجام شده است.

به گفته رئیس شبکه دامپزشکی آستارا، در سال جاری 71 تن پنیر خامه‌ای به ارزش 52 هزار دلار، 14 تن پشم گوسفندی به ارزش هفت هزار و 510 دلار، 17 هزار و 964 کیلوگرم ماهی قزل‌آلا به ارزش 72 هزار دلار و 44 تن شیر خشک به ارزش 130 هزار دلار از مرز زمینی این شهرستان به روسیه صادر شده است.

به گزارش فارس، پذیرش فرآورده‌های دام و طیور ایران در کشورهای دیگر منوط به داشتن گواهی معتبر از سازمان دامپزشکی است و تمام محموله‌های صادراتی در سامانه یکپارچه قرنطینه دامی سازمان دامپزشکی به صورت به‌‌لحظه ثبت می‌شوند.

شبکه دامپزشکی آستارا علاوه بر کنترل و نظارت بهداشتی بر فرآورده‌های خام دامی، مقاوم‌سازی جمعیت دامی شهرستان علیه بیماری‌های مختلف ویروسی و میکروبی بر امر واردات، صادرت و ترانزیت فرآورده‌های خام دامی نیز نظارت مستقیم دارد.

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=15526

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها