فقها دژ محکم اسلام در برابر فتنه های فتنه گران هستند - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
7

فقها دژ محکم اسلام در برابر فتنه های فتنه گران هستند

  • کد خبر : 15413
  • ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۶:۰۵
فقها دژ محکم اسلام در برابر فتنه های فتنه گران هستند

عضو مجلس خبرگان رهبری فقیهان را امینان پیامبران دربین مردم دانست و گفت: فقها دژ محکم اسلام در برابر فتنه های فتنه گران هستند و از آن در برابر فتنه انگیزی های عصر غیبت محافظت می کنند.

به گزارش سرویس فرهنگی «گیل نویس» ، آیت الله سید احمد حسینی خراسانی عصر پنج شنبه در مراسم بزرگداشت «آیت الله محمد تقی بهجت فومنی» که در مسجد بالا محله شهرستان فومن برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله بهجت ، اظهار کرد:این زمان  در روزگار غیبت امام زمان (عج) عصر خدعه بوده و زمان غربت اسلام و مظلومیت مسلمانان است.

وی با بیان اینکه این دوران زمان فتنه انگیزی فتنه گران و آتش افروزی ادم های زورگو است، افزود: مدیریت جامعه اسلام برعهده عالمان ربانی و روحانیت راستین است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه در این دوران ظلمانی و جهالت و ستم و زورگویی حصن اسلام فقها هستند، گفت: حصن به معنای دژ بوده که به مفهوم دفاع تمام و کمال از دین است.

آیت الله حسینی خراسانی فقیهان را امینان پیامبران در میان مردم دانست و خاطرنشان کرد: در این مقطع جهان گرفتار حوادث سیاسی فرهنگی و حاکمیتی است و مردم علوم و معارف ناب و احکام و معارف اصلی دین را از علمای ربانی دین دریافت کنند.

انتهای پیام / مهر

 

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=15413

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها