تجلیل از 40 تن از معلمان برتر گیلان - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : سه شنبه, ۱۷ مهر , ۱۴۰۳
6

تجلیل از 40 تن از معلمان برتر گیلان

  • کد خبر : 15392
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰
تجلیل از 40 تن از معلمان برتر گیلان

در مراسمی به مناسبت گرامیداشت مقام معلم و با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه، از بیش از 40 تن از معلمان و کارکنان نمونه فرهنگی گیلان تجلیل شد .

به گزارش سرویس اجتماعی «گیل نویس» ، مدیر کل آموزش و پرورش گیلان روز پنجشنبه در سی و سومین یادواره بزرگداشت مقام معلم در دهکده ساحلی بندرانزلی، هفته معلم را هفته تجلیل از فضیلت و علم عنوان و اظهار کرد: گیلان بیش از 375 هزار دانش آموز دارد که 70 هزار دانش آموز در مدارس غیر دولتی مشغول به تحصیل هستند .
مهدی حاجتی با اشاره به 71 سفر مدیران ارشد وزارت آموزش و پرورش در سال گذشته به گیلان افزود: شورای آموزش و پرورش گیلان در دوسال گذشته به عنوان شورای آموزش و پرورش برتر کشور معرفی شد.
وی به ساماندهی نیروی انسانی در بخش پروژه مهر در آموزش و پرورش گیلان اشاره و اظهار کرد: با توجه به اینکه میانگین دریافتی جامعه معلمان در ابتدای کار دولت یازدهم 13 میلیون ریال بود، در حال حاضر بیش از 28 میلیون ریال است که بیانگر رشد 114 درصدی در حقوق کارکنان در دولت تدبیر و امید است .
حاجتی با اشاره به اینکه بازنشستگی بیش از چهار هزار فرهنگی در چهار سال آینده اظهار کرد: این امر شرایط لازم برای اشتغال همین تعداد فرهنگیان را فراهم می آورد .
وی با اشاره به انجام ساماندهی بهینه نیروی انسانی با کاهش میانگین ساعات حق التدریس کارکنان افزود: بیش از 38 هزار دانش آموز در سال گذشته در پرسش مهر ریاست جمهوری مشارکت داشتند.
حاجتی با اشاره به تشکیل بازارچه های عرضه تولیدات دانش آموزان در سطح گیلان و در راستای تحقق شعار امسال گفت: برگزاری جشنواره های نوجوانان سالم در راستای مقابله با آسیب های اجتماعی نوپدید از جمله عملکردهای دیگر آموزش و پرورش گیلان در سال گذشته است.
در این مراسم از 40 تن از معلمان و کارکنان نمونه آموزش و پرورش گیلان با اهداء لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.
استان گیلان حدود 375 هزار دانش آموز و حدود 26 هزار معلم در مقاطع تحصیلی مختلف دارد که در بیش از پنج هزار مدرسه مشغول به تحصیل و تدریس هستند.

انتهای پیام / ایرنا

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=15392

نوشته‌های مشابه

۲۲شهریور
ورود بیش از ۳۸۲ هزار و ۲۰۰ خودرو به گیلان
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان خبر داد:

ورود بیش از ۳۸۲ هزار و ۲۰۰ خودرو به گیلان

۱۷شهریور
شرکت ۱۴ هزار گیلانی در پویش نذر خون
مدیر پزشکی انتقال خون گیلان خبر داد:

شرکت ۱۴ هزار گیلانی در پویش نذر خون

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها