جهانگیری:بیش از ۷ درصد رشد اقتصادی داریم - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
7

جهانگیری:بیش از ۷ درصد رشد اقتصادی داریم

  • کد خبر : 15357
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲:۲۷
جهانگیری:بیش از ۷ درصد رشد اقتصادی داریم

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه کشور از رکود خارج شده است، گفت: ما اکنون از رکود عبور کرده‌ایم و قبول نداریم که در رکود هستیم.

به گزارش سرویس سیاسی «گیل نویس» ، اسحاق جهانگیری کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز پس از ضبط برنامه رادیویی در صداوسیما در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما اکنون از رکود عبور کرده‌ایم و قبول نداریم اکنون در رکود هستیم، چون رکود یک واژه اقتصادی است، لذا هنگامی که از واژه رکود استفاده می‌کنند، رشد اقتصادی منفی و کوچک‌تر می‌شود، در حالی‌که درسال 93 و 94 و به طور خاص در سال 95 بیش از 7 درصد رشد اقتصادی داشته‌ایم.

وی در ادامه افزود: کشورهایی که 7 درصد رشد اقتصادی داشته باشند در دنیا انگشت‌شمار هستند. اینکه این میزان رشد اقتصادی چه مقدارش متعلق و وابسته به نفت و چقدرش وابسته به سایر بخش‌های اقتصادی است، مربوط به بحث دیگری می‌شود.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تأکید کرد: مهم این است که ما بتوانیم این رشد اقتصادی را در سال جاری و آینده استمرار دهیم.

جهانگیری گفت: امروز بیش از 30 ابلاغ به دستگاه‌های مختلف امضا کرده بودم و تأکید کرده بودم در روز جاری ارسال کنند که مربوط به برنامه‌هایی بود که باید در سال 96 انجام دهند که امیدوارم با تکیه بر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی حتماً در سال جاری هم رشد اقتصادی خوبی داشته باشیم.

انتهای پیام / فارس

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=15357

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها