اشرافیت کامل مرزبانان در مرز آستارا - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
6

اشرافیت کامل مرزبانان در مرز آستارا

  • کد خبر : 15298
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱
اشرافیت کامل مرزبانان در مرز آستارا

فرمانده هنگ مرزی آستارا با بیان اینکه پایداری امنیت در مرزها تأثیر مستقیم بر اقتصاد و وضع معیشت مرزنشینان دارد گفت: همه باید برای تثبیت امنیت در مرزهای کشور تلاش کنند.

به گزارش سرویس سیاسی «گیل نویس» ، نوذر مرادی امروز  با تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه اظهار کرد: برای کمک‌رسانی به اقشار مناطق محروم و ارائه خدمات بهداشتی به آنها با همت بهداری هنگ مرزی این شهرستان، طرح ویزیت رایگان در روستاهای مرزی از آغاز سال جاری در دستور کار قرار گرفته است.

وی با قدردانی از تیم بهداشتی درمانی هنگ مرزی آستارا تصریح کرد: اجرای طرح مردم‌یاری که هرساله چندین نوبت و در مناسبت‌های مختلف در مناطق مرزی اجرا می‌شود مورد استقبال خوب مرزنشینان این شهرستان قرار گرفته است.

به گفته فرمانده هنگ مرزی آستارا از آغاز سال جاری تاکنون بالغ‌بر 674 نفر از مرزنشینان این شهرستان در روستاهای خشکه‌دهنه، باغچه‌سرا، عنبران و عباس‌آباد توسط اداره بهداشت و درمان هنگ مرزی به صورت رایگان مورد معاینه و درمان قرار گرفته‌اند.

مرادی نقش مرزنشینان را در تأمین امینت مرزها مهم دانست و گفت: بهبود سلامت مرزنشینان، بررسی بیماری‌های اقلیمی در مرزها همچنین بیماری‌های فرامرزی، شرکت در طرح‌های مردم یاری در مناطق مرزی از جمله اهداف بهداشت و درمان بهداری هنگ مرزی این شهرستان است.

وی با اشاره به اینکه امنیت در جامعه مقوله بسیار مهم و با ارزشی است که در هر شرایطی به آن نیاز داریم، خاطرنشان کرد: مرزبانی یکی از ارکان اصلی تأمین امنیت در کشور بوده و مرزبانان این شهرستان با هوشیاری تمام بر کنترل مرز اشرافیت کامل دارند.

فرمانده هنگ مرزی آستارا یکی از عوامل رونق اقتصادی در مناطق مرزی را استقرار امنیت در این مناطق عنوان کرد و یادآور شد: پایداری امنیت در مرزها تأثیر مستقیم بر اقتصاد و وضع معیشت مرزنشینان دارد بنابراین همه باید برای تثبیت امنیت در مرزهای کشور تلاش کنند.

انتهای پیام / فارس

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=15298

نوشته‌های مشابه

۲۲شهریور
ورود بیش از ۳۸۲ هزار و ۲۰۰ خودرو به گیلان
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان خبر داد:

ورود بیش از ۳۸۲ هزار و ۲۰۰ خودرو به گیلان

۱۷شهریور
شرکت ۱۴ هزار گیلانی در پویش نذر خون
مدیر پزشکی انتقال خون گیلان خبر داد:

شرکت ۱۴ هزار گیلانی در پویش نذر خون

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها