هیأت نظارت در تأیید صلاحیت برخی کاندیداها دقت کند - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : سه شنبه, ۱۷ مهر , ۱۴۰۳
7

هیأت نظارت در تأیید صلاحیت برخی کاندیداها دقت کند

  • کد خبر : 14936
  • ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
هیأت نظارت در تأیید صلاحیت برخی کاندیداها دقت کند

امام جمعه رشت با اشاره به استفاده از تبلیغات زننده توسط برخی کاندیداهای شوراهای شهر و روستا از هیأت نظارت بر انتخابات خواست تا در تأیید صلاحیت کاندیداها دقت نظر لازم را داشته باشند.

به گزارش سرویس سیاسی «گیل نویس» ، آیت الله زین العابدین قربانی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت ضمن تبریک حلول ماه مبارک شعبان المعظم و اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: پیامبر گرامی اسلام ماه شعبان را ماه خود نامیده اند.

وی با بیان اینکه پیامبر گرامی اسلام در این ماه مردم را به انجام اعمال نیکو سفارش کرده اند، افزود: انجام اعمال خوب و نیکو در این ماه شفاعت نبی مکرم اسلام (ص) را به دنبال دارد.

امام جمعه رشت با اشاره به ولادت باسعادت امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل عباس (ع)، گفت: نامگذاری این روزها به عنوان روز پاسدار و جانباز به این دلیل بوده که پاسداران و جانبازان ایران اسلامی ادامه دهنده راه این بزرگان بوده و هستند.

وی با بیان اینکه امام حسین(ع) با قیام خود درس آزادگی و از خودگذشتگی را به همگان آموخت، خاطرنشان کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس و بعداز آن در عرصه های سازندگی، سپاه و پاسداران نیز از جان مایه گذاشته و در همه عرصه ها پیشتاز بودند.

آیت الله قربانی در ادامه به فرارسیدن هفته کار و کارگر نیز اشاره و تصریح کرد:  ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات این قشر زحمتکش  و مظلوم جامعه، مسئولان نیز باید به وعده های خود در زمینه بهبود وضعیت معیشتی کارگران توجه ویژه داشته باشند.

ضرورت تبیین شخصیت و سبک زندگی آیت الله بهجت

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در روزهای آتی شاهد برگزاری مراسم بزرگداشت عالم بزرگ جهان اسلام و مایه فخر و مباهات ایرانیان به ویژه گیلانیان «حضرت آیت االله بهجت» در زادگاه ایشان شهرستان فومن هستیم، یادآورشد: عرفان حقیقی همان عرفانی است که این عالم برجسته جهان اسلام از آن برخوردار بود.

امام جمعه رشت برضرورت تبیین شخصیت برجسته «آیت الله بهجت» تأکید کرد و افزود: باید از برگزاری چنین مراسماتی به عنوان فرصتی برای اشاعه تفکر، اندیشه، سبک زندگی و شخصیت این عالمان در سطح جامعه به ویژه نسل جوان استفاده کنیم.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا، گفت: در میان کاندیداهای ثبت نام کرده افراد اصلح وجود داشته که توانایی مدیریت امور را دارند.

آیت الله قربانی با بیان اینکه مردم باید با آگاهی و بصیرت افراد اصلح را برای کسب این پست های مهم انتخاب کنند، خاطرنشان کرد: نیاز امروز جامعه برای حل مشکلات انتخاب افراد اصلح و مدیر است.

وی با اشاره به انتخابات شوراهای شهر و روستا نسبت به استفاده از عکس های زننده برای تبلیغات توسط برخی کاندیدا اعتراض و تصریح کرد: دلیل تأیید صلاحیت این افراد از سوی هیأت نظارت و اجرایی انتخابات چیست زیرا شوراهای شهر و روستا جای حضور افراد ناسالم نبوده و نیست.

به گفته این مسئول هیأت نظارت نباید با تأیید صلاحیت افراد مسئله دار سبب ناراحتی و دلخوری خانواده های شهدا شود.

انتهای پیام / مهر

 

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=14936

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها