مفسدان از داوطلبی انتخابات شوراهای گیلان کنار گذاشته شوند - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
7

مفسدان از داوطلبی انتخابات شوراهای گیلان کنار گذاشته شوند

  • کد خبر : 14865
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
مفسدان از داوطلبی انتخابات شوراهای گیلان کنار گذاشته شوند

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: برخی از مفسدان که اسناد آنها موجود است در گیلان تأیید صلاحیت شدند و باید از داوطلبی شرکت در انتخابات شوراها کنار گذاشته شوند.

به گزارش سرویس سیاسی «گیل نویس» ، حجت‌الاسلام غلامحسن تسخیری ظهر امروز در جمع کارکنان لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه دفاع از انقلاب اسلامی از مرزهای جغرافیایی ایران اسلامی گذر کرده است اظهار کرد: امروز ماموریت زمینه‌سازی ظهور امام زمان(عج) را به عهده داریم.

وی به رهنمودهای مقام معظم رهبری در مورد شهدای مدافع حرم اشاره کرد و افزود: هر کدام از شهدای مدافع حرم مانند دو شهید دفاع مقدس هستند و به تعبیر بنده رزمنده دفاع حرم مانند دو نفر رزمنده دفاع مقدس در جبهه‌ها حضور پیدا می‌کند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه تقاضای بسیاری برای حضور اقشار مختلف مردم در جبهه‌های مقاومت وجود دارد، تصریح کرد: تمام جامعه برای دفاع از حریم اسلام ناب محمدی (ص) اعلام آمادگی کردند و دوست دارند از اهل بیت(ع)، نظام و انقلاب دفاع کنند.

تسخیری، مسؤولیت اداره جهان اسلام را به عهده جمهوری اسلامی ایران خواند و بیان کرد: نگاه جهان اسلام به مقام معظم رهبری است و تکلیف داریم تحت فرمان ولی امر در صف ولایت باشیم.

وی با اشاره به اینکه حزب، جناح و گروه برای ما پیش‌برندگی ندارد، متذکر شد: تنها ولایت برای ما در جامعه اسلامی پیش‌برندگی دارد و از امام زمان(عج) و خداوند فرمان می‌برد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان به نزدیک شدن موعد انتخابات اشاره کرد و گفت: امروز با توجه به شرایط حساس جهان در انتخاب رئیس دستگاه اجرایی کشور باید دقت داشته باشیم و فردی را انتخاب کنیم انقلابی باشد و بتواند فرهنگ انقلاب را به جهان صادر کند.

تسخیری با تأکید بر اینکه انسان‌های سازش‌کار و ترسو را نباید بر کشور حاکم کنیم، یادآور شد: افرادی باید برگزیده شوند که اهل عقب‌نشینی نبوده و در تمام ابعاد انقلابی باشند، کسی را انتخاب کنیم مؤمن و هوشیار بوده و دشمن از او وحشت داشته باشد.

وی به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در گیلان اشاره کرد و افزود: افرادی باید وارد شوراها شوند که بتواند از نظام و انقلاب پشتیبانی کنند اما برخی از مفسدان که اسناد آنها موجود است، تایید صلاحیت شدند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه افراد مفسد باید از داوطلبی شرکت در انتخابات شوراها کنار گذاشته شوند، اظهار کرد: اگر به خاطر بعضی از مسائل سیاسی افراد مذکور را از گردنه صلاحیت‌ها عبور داده و تأیید کردند، تکلیف مردم این است با انتخاب مناسب اجازه ندهند افراد ناشایست در مسئولیت‌های حساس و مهم باشند.

تسخیری تصریح کرد: از مسؤولان اجرایی و نظارتی انتخابات گیلان می‌خواهیم به حق ملت اجحاف نکنند زیرا مردم به دستگاه اجرایی و نظارتی اعتماد کردند تا افراد ناسالم و فاسد تأیید نشوند.

وی در پایان اظهار کرد: اگر موضوع مذکور تحقق پیدا کند انقلاب اسلامی وحشتی بزرگ برای دشمن به وجود می‌آورد که حتی فکر حمله به جمهوری اسلامی را نداشته باشند.

انتهای پیام / فارس

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=14865

نوشته‌های مشابه

۲۲شهریور
ورود بیش از ۳۸۲ هزار و ۲۰۰ خودرو به گیلان
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان خبر داد:

ورود بیش از ۳۸۲ هزار و ۲۰۰ خودرو به گیلان

۱۷شهریور
شرکت ۱۴ هزار گیلانی در پویش نذر خون
مدیر پزشکی انتقال خون گیلان خبر داد:

شرکت ۱۴ هزار گیلانی در پویش نذر خون

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها