صعود تیم سپیدرود رشت با کسب 4 امتیاز به لیگ برتر - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : سه شنبه, ۱۷ مهر , ۱۴۰۳
10

صعود تیم سپیدرود رشت با کسب 4 امتیاز به لیگ برتر

  • کد خبر : 14572
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
صعود تیم سپیدرود رشت با کسب 4 امتیاز به لیگ برتر

تیم فوتبال سپیدرود رشت برای صعود به لیگ برتر به حداقل چهار امتیاز نیاز دارد.

به گزارش سرویس ورزشی  گیل نویس ، در هفته سی‌و‌سوم از رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول کشور تیم فوتبال سپیدرود رشت در سیرجان به دیدار حساس و سرنوشت‌ساز تیم گل‌گهر می‌رود.

تیم گل‌گهر نیز مانند سپیدرود شانس صعود به لیگ برتر را دارد و به همین دلیل در بازی برابر سپیدرود رشت تنها به پیروزی فکر می‌کند و به جز کسب پیروزی در این بازی، شانس صعود خود به لیگ برتر را از دست می‌دهد.

سپیدرود رشت اگر بتواند در دو بازی پیش‌رو، حداقل چهار امتیاز کسب کند به لیگ برتر صعود می‌کند و با توجه به این امر بازی تیم‌های فوتبال سپیدرود رشت و گل‌گهر سیرجان بسیار جذاب و دیدنی می‌شود و پیروزی تیم سپیدرود در این بازی راه صعود به لیگ برتر را برای این تیم هموار می‌کند.

در هفته سی و چهارم و پایانی رقابت‌های لیگ دسته اول نیز تیم سپیدرود رشت باید در خانه و ورزشگاه شهید عضدی این شهر به دیدار تیم نساجی قائم‌شهر برود.

تا پایان هفته سی و دوم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، تیم پارس جنوبی جم با کسب 59 امتیاز صدرنشین است و تیم سپیدرود رشت با کسب 58 امتیاز در مکان دوم قرار دارد.

در رقابت‌های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور جام آزادگان 18 تیم حضور دارند که به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم مسابقه می‌دهند که در نهایت تیم‌های اول و دوم به مسابقات لیگ برتر صعود می‌کنند.

انتهای پیام / فارس

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=14572

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها