سرمایه گذاری 60 میلیون یورویی سرمایه گذار خارجی در گیلان - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
6

سرمایه گذاری 60 میلیون یورویی سرمایه گذار خارجی در گیلان

  • کد خبر : 14548
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲:۰۰
سرمایه گذاری 60 میلیون یورویی سرمایه گذار خارجی در گیلان

مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان گفت:سرمایه گذاری توسط شرکت های خارجی به میزان 60 میلیون یورو فراهم شده که نباید این فرصت مهم را از دست بدهیم؛با این سرمایه گذاری، استان گیلان شاهد تحولی بزرگ در تولید و اشتغال خواهد بود.

به گزارش سرویس اقتصادی  گیل نویس ، مهندس عظیم بلبل آبادی در دومین جلسه کارگروه برق و انرژی در مدیریت بحران و پدافند غیرعامل استان گیلان مهمترین اولویت شرکت در سال 96 را احداث نیروگاه های تجدیدپذیر دانست و اظهار کرد:در سال جدید با اشاره به نامگذاری سال 96 به نام سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سوی مقام معظم رهبری،شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان با تغییر رویکرد خود، وظیفه خود می داند تا در این زمینه گام های مهم و اساسی بردارد؛از جمله اقدامات شرکت در این زمینه استفاده از پتانسیل های استان جهت احداث نیروگاههای تجدیدپذیر است.

وی با بیان اینکه پتانسیل انرژی بادی بیش از 3 هزار مگاوات در استان گیلان وجود دارد،افزود:از نظر انرژی خورشیدی نیز پتانسیل خوب و بالایی در استان گیلان وجود دارد. شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان مقدمات و زمینه لازم برای سرمایه گذاری را برای شرکت های خارجی فراهم کرده است و همه چیز آماده است و تنها محدودیت موجود،وضعیت زمین است که با حل آن انشاالله امیدواریم کلنگ احداث اولین نیروگاه تجدید پذیر در استان گیلان با سرمایه خارجی فراهم شود.

بلبل آبادی گفت:این فرصت خوبی برای استان گیلان است و سرمایه گذاری توسط شرکت های خارجی به میزان 60 میلیون یورو فراهم شده که نباید این فرصت مهم را از دست بدهیم؛با این سرمایه گذاری، استان گیلان شاهد تحولی بزرگ در تولید و اشتغال خواهد بود.

انتهای پیام / ایسنا

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=14548

نوشته‌های مشابه

۱۰اردیبهشت
برگزاری جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان ایثار در گیلان
معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان خبر داد؛

برگزاری جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان ایثار در گیلان

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها