فروش 1.5 میلیاردی سینماهای گیلان در ایام نوروز - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
6

فروش 1.5 میلیاردی سینماهای گیلان در ایام نوروز

  • کد خبر : 14096
  • ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸
فروش 1.5 میلیاردی سینماهای گیلان در ایام نوروز

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: فروش حاصل از بلیت های ارائه شده به مخاطبان در ایام نوروز، یک میلیارد و 538 میلیون ریال بوده است که با توجه به این رقم، سینماهای استان نسبت به سال های گذشته پرمخاطب تر شده است.

به گزارش سرویس اجتماعی «گیل نویس»، دکتر فیروز فاضلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان، بیان کرد: سینماهای استان در ایام تعطیلات نوروزی پر مخاطب بود و 22 هزار و 294 نفر در ایام نوروز، فیلم های سینمایی اکران شده را به تماشا نشستند.

وی با بیان اینکه فروش حاصل از بلیت های ارائه شده به مخاطبان، یک میلیارد و 538 میلیون ریال بوده است، اظهار کرد: سینماهای استان نسبت به سال های گذشته پرمخاطب تر شده و امیدواریم این روند فرهنگی در سال جدید، فزونی یابد.

این مقام مسئول یادآور شد: فیلم های اکران شده در نوروز 96 سینماهای گیلان شامل میرزاکوچک رشت، سپیدرود رشت، 22 بهمن، شهر سبز لاهیجان، رودبار و انزلی بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ادامه داد: گشت 2، خوب، بد، جلف، یک روز بخصوص، ماجرای نیمروز و سه بیگانه فیلم های اکران شده در زمان یادشده بوده اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 9 سینما با 10 سالن در استان گیلان فعال است، تاکید کرد: اگرچه چهره سینماهای استان با افزایش مخاطب نسبت به سال های گذشته دگرگون گشته و رقم مخاطبان افزایش یافته است، اما رونق پایدار نیاز به آسیب شناسی و برنامه ریزی دارد./ ایسنا

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=14096

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها