استخدام 196 نفر در شرکت کشت و صنعت خزر - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
7

استخدام 196 نفر در شرکت کشت و صنعت خزر

  • کد خبر : 12113
  • ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۳
استخدام 196 نفر در شرکت کشت و صنعت خزر

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت خزر از جذب 196 نفر در سال 96 با هدف اشتغالزایی در این شرکت خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی «گیل نویس»، فرزین کاظمی نوری قبل از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه شرکت کشت و صنعت خزر در سال 1389 توسط بخش خصوصی و با کمک های دولتی آغار به کار کرد، اظهار کرد: از سال 90 فعالیت سایت 18 هکتاری شرکت مذکور در جنوب گیلان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه حدود 65 مهندس و متخصص با ما همکاری دارند، افزود: در حوزه های زیست محیطی و کشاورزی اقداماتی انجام دادیم و صادرات تخصصی زیتون و فرآورده‌های این محصول به کشورهای دیگر را به عنوان یکی از اهداف 5 سال آینده پیگیری می‌کنیم.

نشست خبری-کاظمی نوری

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت خزر هشت طرح اقتصاد مقاومتی در شرکت به مرحله اجرا در آمده است، تصریح کرد: مسائل زیست‌محیطی پس از بیکاری از مشکلاتی است که گریبانگیر استان بوده است.

کاظمی نوری با تاکید بر اینکه تا پایان سال 96 در حوزه های اداری، خدماتی، کشاورزی و زیست محیطی تعداد 196 نفر از طریق برگزاری آزمون به منظور اشتغالزایی جذب می شوند، خاطرنشان کرد: آمار بیکاری در گیلان با توجه به ظرفیت‌های گردشگری، صنعت، تولید و کشاورزی رقم غیر قابل باوری است که از نقاط ضعف استان محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت بنگاه های زودبازده، عنوان کرد: تنها راه برون رفت و تحقق اقتصاد مقاومتی در استان است و باید بتوانیم از توان و ظرفیت دانش‌آموختگان دانشگاهی در جایگاه‌های مناسب و اصلی آنها استفاده کنیم.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت خزر با بیان اینکه مسیر توسعه پایدار گیلان با سد بزرگ آلودگی محیط زیست مواجه است، تاکید کرد: در بحث کمی و کیفی دانش آموختگان مشکلاتی وجود دارد.

وی خاطرنشات کرد: بحث کشت زیتون توسط شرکت به صورت ارگانیک است و از کودهای حیوانی استفاده می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=12113

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها